Site icon IAS

לופטהנזה – חברת תעופה משפחתית

כ-750,000 ילדים וצעירים טסו בקבוצת לופטהנזה בשנה שעברה בלבד, כאשר היעדים הפופולריים ביותר בקרב הנוסעים הצעירים בטיסות הבין יבשתיות היו ניו יורק ומיאמי, ובנתיבים הקצרים כיכבו ברצלונה, לונדון ואיסטנבול. הקיץ צפויה לופטהנזה להטיס כ-230,000 נוסעים צעירים בחודשים יולי ואוגוסט.

קבוצת לופטהנזה מקדישה תשומת לב מיוחדת לרצונות ולצרכים של הנוסעים הצעירים בטיסותיה עם שירותים מיוחדים למשפחות וילדים מרגע ההזמנה ועד לנחיתה ביעד. על מנת להקל עם הנוסעים הצעירים, הקבוצה מפרסמת באתר האינטרנט שלה – LH.com – עצות שימושיות ומידע לגבי נסיעה עם ילדים כדי להבטיח הכנה נאותה לנסיעה.

בבית – הנוסעים יכולים להדפיס את כרטיסי העלייה למטוס בבית, 23 שעות לפני ההמראה מאתר האינטרנט או להוריד את כרטיס העלייה למטוס לטאבלט או לסמארטפון. כרטיס העלייה למטוס מאפשר שימוש בהליך הצ'ק אין האוטומטי בנמל התעופה ושליחת המטען האישי לדרכו בכמה פעולות פשוטות.

בנמל התעופה – נמלי התעופה בפרנקפורט ומינכן מציעים אזורי צ'ק אין ידידותיים למשפחות וילדים. קל לזהות את האזורים האלה שהכניסה אליהם מקושטת בתמונותיהם של לו וקוסמו, הידידים המצוירים של לופטהנזה. נוסעים עם ילדים עד גיל 12 מוזמנים לבצע את תהליך הבידוק באזורים אלה. לפני ההמראה יקבלו הילדים גם כרטיס עלייה למטוס עבור הצעצוע שעמו הם נוסעים ואילו ההורים יקבלו את "המדריך למשפחה" המכיל טיפים שימושיים.

נמלי התעופה של פרנקפורט ומינכן כוללים גם חדרים מיוחדים לטיפול בילדים וחדרי משחק למשפחות, ילדים הטסים לבדם ולמלוויהם.

הילדים מוזמנים להתארח בטרקלינים השונים, בהם יקבלו ערכות עם מתנות כגון כובע להגנה מפני השמש ומשחקים לטיסה. אחד השירותים הפופולריים ביותר הוא אזור הילדים הגדול בטרקלין העסקי בפרנקפורט, הממוקם בשער 48B, ובו שולחנות ציור, קולנוע לילדים, פלייסטיישן של נינטנדו וצעצועים.

הודות לשירות הקדם-טיסה, ההורים יכולים לעלות לטיסה עם ילדיהם לפני הנוסעים האחרים ואף להביא את העגלה של התינוק עד לדלת המטוס, או להשתמש בשירות החינמי של השאלת עגלות. לופטהנזה מציעה בכל נמלי התעופה שירות מיוחד של השגחה על ילדים וצעירים מעל גיל חמש הנוסעים לבדם ללא מלווה.

כ-80,000 ילדים וצעירים טסים לבדם עם לופטהנזה מדי שנה, כ-30,000 מהם בחודשי הקיץ. מדובר ב-800 ילדים ליום הנמסרים להשגחת המלווים של לופטהנזה בימי הנסיעות העיקריים של חופשת הקיץ, והגיל הממוצע שלהם הוא 11 שנים. הצוותים על הקרקע ובמטוס דואגים למלא את כל צורכי הילדים בחריצות ועם הרבה אמפתיה ומוודאים שהם מתקבלים בבטחה על-ידי מקבלי הפנים המיועדים בנמל התעופה ביעד.

במטוס – על מנת שהנוסעים הצעירים לא ישתעממו בטיסה, לופטהנזה פיתחה צעצועים משלה והקיץ תחלק כ-1.44 מיליון צעצועים לאורחים הצעירים במטוסיה. קו הצעצועים והמשחקים כולל חוברות צביעה עם ציורים מרתקים, צבעים, פאזלים של לו וקוסמו ומשחקי קלפים, וגם חומרי קריאה כגון מגזינים וחוברות תשבצים.

תוכנית הבידור לטיסה, הכוללת מוזיקה, ספרים קוליים ומשחקים, כמו גם סרטים עלילתיים ודוקומנטריים שנבחרו במיוחד לילדים. המבחר הורחב לאחרונה עם ספרים קטנים בפורמט Pixi של הוצאת קרלסן ומאפיינים של מציאות מרובדת. הספרים מספרים את עלילותיהם של לו וקוסמו בנמל התעופה ומגרים באופן משעשע את חושיהם של הנוסעים הצעירים עם פונקציות אינטראקטיביות מרגשות.

חגיגה לעיניים – את תפריטי הילדים של לופטהנזה אפשר להזמין ללא עלות עד 24 שעות לפני ההמראה באמצעות הטלפון או באתר LH.com. תפריטי הילדים הצבעוניים, שהכינה השפית הכוכבת סיביל שונברגר משמחים כיום את הנוסעים הקטנים בנתיבים נבחרים באירופה ובכל הטיסות הארוכות. בשנה שעברה בלבד הוגשו 24,000 תפריטים כאלה בטיסות הקבוצה.

גם תינוקות זוכים ליחס מיוחד במטוס: סלי תינוקות נוחים בכל הטיסות הארוכות, צעצועי תינוקות ושולחנות החתלה בשירותים בכל המטוסים. בנוסף מספקת החברה מזון לתינוקות, תה ובקבוקי תינוקות.

האפליקציה החדשה של לופטהנזה לילדים – ילדים אוהבים את עולם התעופה. האפליקציה הראשונה של לופטהנזה לילדים: לכן, "ממריאים! המסע המצויר והמצחיק לנוסעים צעירים" פופולרית לא פחות. ילדים עד גיל שש יכולים ללמוד על חוויית הטיסה באופן משעשע עוד לפני הנסיעה. החל מאוגוסט האפליקציה "Super JetFriends" תשעשע גם ילדים בני שבע עד אחת-עשרה. באפליקציה זו הם יוכלו לצאת לסיור בנמל התעופה עם לו וקוסמו, הדמויות המצוירות המלוות את כל הטיסות של לופטהנזה, לבנות מטוס-על משלהם, לעזור לטייס לנווט את המטוס, לתדלק מטוסים ממתינים, לבחון את רמת הידע שלהם ועוד. למידע נוסף על האפליקציה  בקרו ב-JetFriends.com, מועדון הילדים והצעירים של לופטהנזה ו-Miles & More.

הטבות מיוחד לנוסעי Miles & More מתמידים בקיץ 2015 – גם השנה יכולים הנוסעים המתמידים לרכוש כניסה לכל המשפחה לטרקלינים. ההצעה תקפה לכל הטרקלינים העסקיים של לופטהנזה בגרמניה, ארה"ב ובנמל התעופה שארל דה-גול בפריז עד ה-6 בספטמבר 2015. את השוברים הנדרשים ניתן לרכוש בדלפק כרטיסי הטיסה של לופטהנזה בנמל ההמראה או בפרנקפורט, מינכן ודיסלדורף היישר בדלפק הקבלה של הטרקלין במחיר חד פעמי של 40 אירו או 50 דולר. כניסה לטרקלינים אפשרית גם לבן/בת הזוג של הנוסע/ת המתמיד/ה ולילדים עד גיל 19 כל עוד הם טסים עם הנוסע המתמיד בטיסה של לופטהנזה.

 

Exit mobile version