Site icon IAS

לופטהנזה זכתה בעיטור 5 כוכבי SKYTRAX

לופטהנזה זכתה היום (שני) בעיטור היוקרתי של חמשת הכוכבים מטעם Skytrax. מדובר בחברת התעופה הראשונה מחוץ לאסיה, שזוכה בדירוג זה. בהכתרה זו, לופטהנזה מצטרפת ל-10 חברות תעופה שמחזיקות בעיטור חמשת הכוכבים הנחשק. 

חבר השופטים של Skytrax כבר העניקו בעבר חמישה כוכבים לחברת לופטהנזה בעבור שירותי המחלקה הראשונה שלה, עכשיו חברת התעופה כולה קיבלה את אותו העיטור המכובד.

"הפרס הוא הכרה ראויה של המאמצים שלנו להפוך את לופטהנזה לאחת מחברות התעופה המובילות בעולם", אמר קרסטן שפור, יושב ראש מועצת המנהלים של חברת לופטהנזה.

בזכות השקעות משמעותיות בצי המטוסים שלנו, שדרוג את תאי הנוסעים, השקת מגוון שירותים דיגיטליים, פתיחת טרקלינים חדשים והענקת חווית שירות משופרת על הקרקע, שירותי פרמיום לצד איכות ומקצועיות של העובדים שלנו, הצלחנו לזכות בעיטור המכובד של חמשת הכוכבים", מוסיף שפור. "כולם בלופטהנזה יכולים להיות גאים בעיטור זה, במיוחד עמיתינו בתאי הנוסעים , בתא הטייס ועל הקרקע, אשר מקיימים את הבטחת הפרמיום שלנו מדי יום באינטראקציות שלהם עם הנוסעים שלנו".

אדוארד פלייסטד, מנכ"ל Skytrax, הוסיף: "הזכייה של לופטהנזה בעיטור חמשת הכוכבים היא לא רק הישג גדול כחברת התעופה האירופית הראשונה הזוכה בפרס זה, אלא גם הכרה ברורה של השיפורים שהחברה ביצעה בשנים האחרונות, במיוחד בתחומי השירות".

בוחני חברת Skytrax חוו את חברת התעופה לופטהנזה כנוסעים רגילים בתהליך הדירוג שלהם, הם העריכו את איכות השירות של חברת התעופה בקרקע ובאוויר ע"פ כ- 800 קטגוריות.  בין הקטגוריות: השירות בטיסה, נוחות המושב, רמת הקייטרינג, אמצעי האבטחה, הבידור בטיסה , הצעות דיוטי-פרי ושירותים רבים אחרים. עבור Skytrax, העקביות של לופטהנזה בתהליך המודרניזציה של החברה היה שיקול מרכזי בהחלטה להעניק לה את הכוכב החמישי.   

לדוגמה, תאי הנוסעים במחלקה הראשונה, מחלקת העסקים ומחלקת התיירים כבר עברו שדרוג מקיף בשנים האחרונות. חברת התעופה גם הרחיבה את שירות המסעדות שלה ממחלקה ראשונה למחלקת עסקים, ובכך שיפרה את חווית הטיסה.

Exit mobile version