Site icon IAS

לופטהנזה: "ברוכים הבאים הביתה"

מחלקת העיצוב של לופטהנזה הציגה לאחרונה, קונספט עתידני לעיצוב הפנים של חלל ה-VIP במטוס האיירבוס A350, תחת הכותרת "ברוכים הבאים הביתה". תא הנוסעים הייחודי, המשתרע על 270 מ"ר(!), מתמקד בגישה כוללנית לבריאותו ורווחתו של הנוסע בזמן הטיסה.

קונספט העיצוב מביא בחשבון שחייהם של נוסעי ה-VIP הינם עמוסים ומתוחים לעתים, ולכן הקונספט שואף להציע אווירה מושלמת לנופש ורוגע בזמן הטיסה.

בהתאם לעקרונות אלה, ננטשה הגישה הדוגלת בהוספת חדרים קטנטנים והועדפה גישה המייצרת חללים גמישים יותר הניתנים לפתיחה ולשילוב על מנת להשיג אינטראקציה חברתית טובה יותר או לסגירה בכדי להשיג פרטיות מלאה. "אזור המשפחה הגמיש" הממוקם במקום הטוב ביותר במטוס מבחינת רעש ותנודות, מעניק מרחב פרטי גדול ומאוורר הניתן להשוואה לסוויטת מלון יקרה. משרד בתוך החלל הזה מאפשר לאיש העסקים לעבוד, לקיים שיחה פרטית או שיחת וידיאו בעת הצורך.

באותו חלל אפשר למצוא מסך קולנוע גדול עם תפיסת תאורה חדשה: קונספט "Living Lining" החדש שפותח על-ידי לופטהנזה טקניק ועומד להירשם כפטנט ובמסגרתו התקרות והקירות עצמם הופכים לאלמנטים של תאורה. ניתן להאיר אזורים ייעודים כגון התקרה מעל שולחן האוכל ולעמעם את התאורה באזורים אחרים. בנוסף, ניתן ליצור אפקט של עננים בתנועה ולשחזר הגדרות תאורה אישיות.

קונספט "ברוכים הבאים הביתה" מציב סטנדרטים חדשים גם לגבי הכנת מזון בריא במטוס.  תנור האינדוקציה החדש של לופטהנזה שולב במטוס ומאפשר הכנת אוכל טרי על בזמן הטיסה. הפתרון החדשני כולל יחידת חימום ובישול, מאוורר פליטה וכיסוי מיוחד המבטיח כי הסירים והמחבתות יישארו במקומם גם בעת תנודות חזקות של המטוס.

בחלקו האחורי של תא הנוסעים תוכנן אזור ספא גדול ובו יוכלו נוסעי ה-VIP ליהנות מאמבט אדים מרגיע, מקלחת עיסוי ושולחן עיסוי אשר יכול לשמש גם כאלונקה במקרה הצורך. איכות סאונד מעולה ותאורה אישית מאפשרים לאורחים לשקוע לחלוטין בסביבה מרגיעה.

עשרת המטוסים הראשונים מסוג איירבוס A350-900 של לופטהנזה ייכנסו לשימוש החל מינואר 2017.

Exit mobile version