Site icon IAS

לונדון הית'רו בדרך לשבירת שיא הקיץ העמוס אי פעם

טרקלין BA בלונדון הית'רו. צילום עוזי בכר

לונדון הית'רו, נמל התעופה הבינלאומי הגדול בבריטניה לא מפסיק לשבור שיאים חדשים השנה. בחודש אוגוסט האחרון, נשבר שיא חודשי של כ-8 מיליון נוסעים ושיא יומי של 269,000 נוסעים ב-18 באוגוסט. נתונים שמביאים את נמל התעופה הלונדוני לשיא הקיץ (יוני – ספטמבר) העמוס ביותר אי פעם עם צפי ל-30 מיליון נוסעים.

נמל התעופה גם דיווח על שיא נוסעים במחצית הראשונה של השנה, מיליון יותר מהתקופה המקבילה ב-2019. בין יעדי הנופש הפופולריים מנמל התעופה בחודש שעבר היו ספרד, יוון, איטליה וטורקיה. בנוסף, הקונצרטים של טיילור סוויפט הביאו בקיץ 40,000 נוסעים נוספים.

תומס וולדבי (Thomas Woldbye), מנכ"ל נמל התעופה לונדון הית'רו, אמר: "בארבעת החודשים האחרונים שברנו מספר שיאים חדשים, והוכחנו את היכולת לפתוח עולם של הזדמנויות עבור יותר אנשים, מטען, עסקים וכלכלת בריטניה".

Manchester Airports Group (MAG) – המפעילה את נמלי התעופה של מנצ'סטר, סטנסטד ואיסט מידלנדס – ציינה גם היא על שבירת שיאים חדשים. מספר הנוסעים בנמלי התעופה שלה הגיע לכמעט 7 מיליון נוסעים באוגוסט, עלייה של 6.6% בהשוואה לחודש המקביל ב-2023. לנמלי התעופה של מנצ'סטר וסטנסטד היו החודשים העמוסים ביותר אי פעם באוגוסט, עם 3.4 מיליון ו-3.1 מיליון נוסעים בהתאמה.

Exit mobile version