Site icon IAS

לוט הגשימה חלום, חצי מיליון נוסעים בדרימליינר

הפתעה גדולה ציפתה ל- Maciej Ko?odziej ,נוסע לוט איירליינס מנמל התעופה וורשה פרדריק שופן לניו יורק. בהגיעו לדלפק הצ'ק התבשר בחגיגיות כי הוא הנוסע החצי מיליון של חברת התעופה לוט איירליינס במטוסי הבואינג 787 דרימליינר.  

 

בין האטרקציות שציפו ל- Maciej Ko?odziej לא הייתה רק עוגה בצורת מטוס ומתנה שנמסרה לו ע"י Sebastian Mikosz, מנכ"ל חברת התעופה הפולנית לוט איירליינס, אלא שמרבית הנוסעים באולם היו אמנים מתיאטרון "מוסיקה רומא" שלקחו חלק בהכנות למחזר הבכורה של "מאמא מיה" בפולין ושרו לזוכה המאושר את השיר "יש לי חלום" ו-"מאמא מיה".

 

"אני שמח לברך את הנוסע החצי מיליון של לוט איירליינס במטוסי הבואינג 787 דרימליינר ובטוח שעבור הזוכה זו תהיה טיסה חלומית. מספר הנוסעים שהטסנו במטוסים אלו בתקופה של שנה גדול מאוכלוסיית פוזנן או אפילו גדנסק. מטוס הבואינג 787 דרימליינר יוצא דופן ומוערך ע"י הנוסעים בטיסות ארוכות טווח כמו לניו יורק בגלל חווית הטיסה המדהימה", אמר Sebastian Mikosz, מנכ"ל חברת התעופה הפולנית לוט איירליינס.

 

בנוסף,הנוסע המאושר שרכש כרטיס טיסה למחלקת תיירים שודרג למחלקת עסקים, קיבל סכום סמלי של 787 זלוטי (PLN) והזמנה למחזמר הבכורה של "מאמא מיה".

 

"וורשה פרדריק שופן הוא הבית האירופי הראשון עבור מטוסי הדרימליינר ואנו מאוד גאים על כך. המטוס המתקדם בעולם הוא אטרקציה וזה עדיין מעורר עניין רב בקרב הנוסעים.  שמחים שיחד עם חברת התעופה לוט איירליינס אנו מציעים לקהל לקוחותינו טיסות ישירות באמצעות מטוסי הדרימליינר  לארבע יבשות",אמר Micha? Kaczmarczyk , מנהל נמל התעופה של וורשה.

 

מטוסי הבואינג 787 פופולריים בקרב נוסעי טיסות ארוכות טווח בשל רמת הרעש המופחתת בכ-60% בתא הנוסעים ורמה נאותה של לחות וחמצן המפחיתה את אפקט הג'ט לג (יעפת). בנוסף, במטוס תאורת LED ייחודית, חלונות גדולים יותר בשיעור של 30% .

 

במטוסי הדרימליינר של לוט איירליינס 252 מושבים בתצורת 3 מחלקות: עסקים, פרימיום ותיירים. בצי מטוסי לוט איירליינס כיום, 6 מטוסים מסוג 787 , שהאחרון הצטרף במאי 2013 .עד סוף שנת 2017 יהיו בצי המטוסים של החברה 8 מטוסים מדגם בואינג 787.

 

לוט איירליינס נוסדה ב-1929 וכיום טסה לכ-60 יעדים באירופה, המזרח התיכון, צפון אמריקה ואסיה. משנת 2003 לוט איירליינס חברה בברית התעופה סטאר אלייאנס המציעה למעלה מ-21,900 טיסות יומיות ל-1328 יעדים ב-195 מדינות.

https://www.youtube.com/watch?v=xRti7YgR2u8

Exit mobile version