Site icon IAS

לוט איירליינס, בקרוב גם לסינגפור

לוט, חברת התעופה הפולנית תחל לטוס מוורשה לסינגפור החל מחודש מאי 2018. הטיסות תופעלנה במטוסי דרימליינר, 3 טיסות שבועיות ובהמשך תעבור החברה ל-4 טיסות שבועיות.

טיסה LO 67  תמריא מוורשה בשעה 23:00 ותנחת בשעה 17:15, יום למחרת  בימים שלישי, חמישי ושבת ( בתוספת יום שני, החל מחודש יולי 2018).

טיסה LO 68  תמריא מסינגפור בשעה 00:05 ותנחת בוורשה בשעה 06:15 בימים שני, חמישי ושבת (בתוספת יום רביעי, החל מיולי 2018).

"אנחנו ממשיכים להרחיב את רשת קווי התעופה האסיאתים שלנו עם השקת קו טיסות חדש לדרום מזרח אסיה, מקום עלייה לתיירים רבים, אבל גם אחד ממרכזי העסקים הפופולאריים בעולם. אנו משוכנעים שהנוסעים שלנו ישמחו ליהנות מהשירות החדש, לוח הזמנים ומטוסי הדרימליינר החדישים", אמר רפאל מילצ'רסקי (Rafa? Milczarski ) מנכ"ל חברת התעופה הפולנית לוט.

סינגפור ממוקמת בלב דרום מזרח אסיה ומרכז תעופה חשוב באזור. נוסעים הטסים מאירופה עם לוט איירליינס יוכלו גם להמשיך בטיסות המשך למדינות נוספות באזור כמו מלזיה, תאילנד, וייטנאם, אינדונזיה, פיליפינים, אוסטרליה וניו זילנד. בשנים האחרונות מדינות אלה הפכו ליעדים תיירותיים מרכזיים באזור.

" כמעט 3 מיליון נוסעים טסים מידי שנה בין אירופה לסינגפור. פתיחת הקו החדש מהווה הזדמנות לנוסעים מיבשת אירופה לבקר בסינגפור וליהנות מיתרונותיה הרבים של מדינה אקזוטית ומפותחת זו", הוסיף רפאל מילצ'רסקי.

נוסעים המגיעים מאסיה יוכלו ליהנות מטיסות המשך מנמל התעופה של וורשה ליעדי החברה: קייב, בודפשט, ריגה, וילנה, טאלין, פראג, מינכן, פרנקפורט, בריסל, לונדון, אמסטרדם, פריז וברצלונה עם זמן ממוצע של שעה בין טיסה לטיסה.

מנכ"ל נמל התעופה צ'אנגי שבסינגפור, Lim Ching Kiat אמר:" מקבלים בברכה את טיסת לוט איירליינס לנמל התעופה של סינגפור. מדינות במזרח אירופה כמו קרואטיה, צ'כיה והונגריה הופכות פופולאריות מאוד בקרב הנוסעים האסיאתיים וטיסות לוט יקלו על החיבור בין שתי היבשות."

"נוסעי חברת לוט שיטוסו כ-9.5 אלף ק"מ וכ-12 שעות, ימשיכו לאוסטרליה עם זמן המתנה של עד 3 שעות בהשוואה לחברות תעופה אחרות בהן זמן ההמתנה ממושך יותר. אנחנו מקווים שאזרחי סינגפור שעדיין לא מכירים את פולין יגיעו כעת לבקר וליהנות בארצנו. במיוחד לנוסעים עסקיים שיעריכו את הנוחות והאיכות של מטוסי הדרימליינר ומחלקת העסקים בה", סיכם רפאל מילצ'רסקי.

Exit mobile version