Site icon IAS

לגלוש לניו יורק עם דלתא איירליינס

דלתא איירליינס תשיק בסוף השבוע שירות גלישה אלחוטית Wi-Fi בטיסות בקו ת"א- ניו יורק (JFK)- ת"א.  ב-5 השנים האחרונות דלתא כבר מספקת גלישה אלחוטית Wi-Fi לנוסעיה בטיסותיה הפנימיות בארה"ב.

 

לקוחות דלתא יוכלו ליהנות משירות ה-Wi-Fi במחירים שונים, המתחילים משעת גלישה במחשבים ניידים בעלות של 14$ ובמכשירים סלולריים ב-8$, או אפשרות גלישה לאורך כל הטיסה במחיר של 24.95$ למחשבים ניידים ו-14.95$ למכשירים סלולריים .

 

 בשלב זה השירות נגיש ב-3 מתוך 16 מטוסי הבואינג 747-400, ועד סוף חודש מאי הקרוב יותקן  Wi-Fi בכל מטוסי הבואינג 747-400 של דלתא.

 

"נוסעינו מעוניינים להישאר יצרניים במהלך הטיסה ועובדה זו לא משתנה כשהם טסים מחוץ לגבולות ישראל", מסרה אסתי הרשקוביץ, מנהלת דלתא איירליינס בישראל. "הרחבת שירותי ה-Wi-Fi של דלתא לטיסות הבינלאומיות הוא יתרון נוסף, שצמח מההשקעות שעושה החברה לשיפור חוויית הטיסה.", הוסיפה הרשקוביץ.

 

דלתא מפעילה את צי המטוסים הגדול בעולם המצוייד ב-Wi-Fi, עם יותר מ-3,400 טיסות ביום, כולל כל צי 570 מטוסי טיסות הפנים בארה"ב. יותר מ-870 מטוסי דלתא מצוידים בשירות Wi-Fi בטיסה ומציעים ליותר מ-400,000 נוסעים ביום גישה לאינטרנט בגובה של 10,000 רגל.

 

ההודעה של היום מעצימה את מעמדה של דלתא כמובילה בתעשייה – באמצעות היותה חברת התעופה האמריקאית הראשונה המאפשרת ללקוח את השימוש במכשירים אלקטרוניים אלחוטיים בגובה של 10000 רגל; פתיחת מרפסת ה-Sky Deck בטרקליני העסקים של דלתא בניו יורק JFK  ובאטלנטה בשנת 2013; היותה חברת התעופה האמריקאית היחידה המציעה מערכת בידור אישית על פי דרישה בכל מושב בטיסות בינלאומיות; ואשר מציעה מושבי מיטה שטוחים עם גישה ישירה למעבר במחלקות העסקים (BusinessElite) בצי המטוסים רחבי הגוף שלה בטיסות הבינלאומיות עד למחצית 2014.

 

דלתא איירליינס משרתת כ-165 מיליון נוסעים מידי שנה. השנה, דלתא איירליינס נבחרה לחברת התעופה לשנת 2014 ע"י מגזיןAir Transport World  וכן נבחרה לרשימת 50 החברות האהודות ביותר של מגזין Fortune בנוסף לזכייתה בתואר חברת התעופה האהודה ביותר זו הפעם השלישית ב-4 שנים. דלתא מציעה טיסות ל-324 יעדים ב-59 מדינות ב-6 יבשות.

Exit mobile version