Site icon IAS

לבחור ארוחות מראש בדלתא איירליינס

לקוחות Delta One יכולים מעתה ליהנות בכל העולם מבחירת ארוחות מראש. צילום יח"צ

ככל שמזג האוויר הולך ומתקרר, כך הולך ומתחמם תפריט הארוחות במטוסי דלתא איירליינס, כשהוא מלווה במבחר מאכלים טריים ועונתיים. התוכנית של דלתא לבחירת ארוחות מראש מאפשרת ללקוחות הטסים במחלקת העסקים שלה, Delta One, לבקש ארוחות בהשראה לוקאלית, שהוכנו על פי מתכונים של שפים מקומיים, לפי בחירתם.

התוכנית מאפשרת לכל הלקוחות בטיסות היוצאות והנכנסות של דלתא בין אירופה, המזרח התיכון, אפריקה וארה"ב – וכך גם לנוסעים הישראלים – לבחור מבעוד מועד את הארוחות שתוגשנה להם במהלך הטיסה.

"למשוב מצד הלקוחות יש תפקיד מכריע בפיתוח ההיצע הקולינארי שלנו", אומרת לייזה באואר, סגנית הנשיא של דלתא איירליינס האחראית לשירות לקוחות במטוסים. "אנחנו יודעים שהלקוחות מעריכים את העובדה שיש להם שליטה על חוויותיהם במהלך הטיסה. באמצעות התוכנית לבחירת ארוחות מראש אנחנו מעניקים לנוסעים שקט נפשי – התחושה שהמנה העיקרית שיקבלו במהלך הטיסה תהיה לפי רצונם".

כדי להשלים את התפריטים המרועננים של Delta One יובא גם מבחר יינות בפיקוחה של המאסטר סומלייה של דלתא, אנדראה רובינסון, בהם פינו נואר של אויסטר. בחירת היינות של אנדראה הוא תהליך המתנהל במהלך כל השנה וכולל טעימות תוך כדי טיסה, כדי לוודא שטעם היין בגובה הנו טוב בדיוק כפי שהוא על הקרקע.

על מנת להעצים את חוויית הטיסה גם מעבר לכך יצרה חברת דלתא שיתוף פעולה עם אנדראה כדי לפתח את תוכניתה Sky Sommelier" " – סדרת קורסים אונליין בהם הדיילים לומדים כיצד להחיות את חוויית היין למען הלקוחות של דלתא.

Exit mobile version