Site icon IAS

כנס איגוד התחבורה האווירית באמריקה הלטינית

טוני טיילר, מנכ"ל יאט"א השתתף בכנס בכירי חברות התעופה  החברים באיגוד התחבורה האווירית של אמריקה הלטינית והקריביים,  ALTA – Latin American and Caribbean Air Transport Association.

 

טוני טיילר, מנכ"ל יאט"א: " אמריקה הלטינית הוא סיפור חדשותי טוב. שוק התעופה מספק עבודה ל- 4.6 מיליון תושבים ו- 107 מיליון דולר לתמ"ג (תוצר מקומי גולמי) באזור כולו. חברות התעופה באמריקה לטינית צפויים להרוויח השנה כ-400 מיליון דולר. כ-100 מיליון דולר יותר מ-2011".

 

"תנועת הנוסעים עלתה ב-10% בתשעת החודשים הראשונים של 2012, שיעור הגידול השני לאחר המזרח התיכון עם גידול של 16.6%. האזור מהווה הבטחה גדולה אך עומד בפני אתגרים", הוסיף טיילר.

 

הנתונים ל-2011 בנושא בטיחות אווירית מצביעים על תאונה לכל 2.7 מיליון טיסות. כמו כן, באמריקה הלטינית קרתה תאונה אחת לכל 780 אלף טיסות, שיפור של 32% בהשוואה ל-2010 והמגמה ל-2012 בשיפור מתמיד. טיילר: " אנחנו נעים בכיוון הנכון אבל חייבים לא להיכנס לשאננות גלובלית או אזורית".

 

תשתיות התעופה והנמלים לא עמדה בקצב הביקוש הגואה באמריקה הלטינית. טיילר קורא לזהירות נוכח הטרנד החדש המאפשר את פיתוח נמלי התעופה בידי חברות פרטיות שעלול להוות פספוס ומוסיף: "חברות התעופה הבינו שתשתיות הן לא בחינם. כספים שגויסו מתעופה צריכים להישאר בתחום התעופה כדי לתמוך בצמיחה  ובפיתוח הכלכלי".

 

טיילור עודד את מנהיגי האזור לנצל את היתרונות הקיימים  להתפתחויות בשלושה תחומים גלובליים: אבטחה, איכות הסביבה והפצה.

Exit mobile version