Site icon IAS

כל אחד מביא אחד

היום, עולה לאוויר הקמפיין החדש של משרד התיירות לקידום התיירות לישראל. הקמפיין, ששמו "כל אחד מביא אחד", וישודר בשעה 20:10 בערוצים השונים, במהלך החדשות, מעודד את תושבי ישראל וישראלים בחו"ל, לעניין חברים, קרובי משפחה קולגות וכו' מרחבי העולם בביקור בישראל.
 
המשתתפים בקמפיין ישלחו הזמנות לביקור בישראל באמצעות אתר ייעודי שהקים משרד התיירות ואשר כולל סרטונים וגלויות שעוצבו במיוחד לקמפיין, תוך ציון מידע מסקרן על ישראל. כל גלויה תזכה את שולחה בהשתתפות בהגרלה של חבילות נופש בישראל. עלות הקמפיין מוערכת בכ-6 מיליון שקלים.
 
הקמפיין, שנערך בשיתוף עם שידורי קשת ואתר mako יימשך כ-9 שבועות. השולחים שיכנסו לאתר הייעודי שכתובתו http://www.kol1mevie1.org.il/ יוכלו לשלוח את ההזמנות דרך פייסבוק, טוויטר, או דוא"ל. כל משלוח יגדיל את הסיכוי לזכות בהגרלה שבועית באחת מ-200 חבילות הנופש אותן יעניק אתר מאקו.
 
במשרד התיירות מאמינים כי הישראלים ינצלו את ההזדמנות לסייע לקידום התיירות לישראל וירתמו למשימה, מתוך הבנת חשיבותה לכלכלת המדינה ולפרנסת תושביה: כל 36 תיירים מייצרים מקום עבודה אחד נוסף ומכניסים 225,000 ש"ח למשק. מתחילת השנה (ינואר- ספטמבר) נרשם שיא חדש במספר התיירים והמבקרים שהגיעו לישראל- 2.6 מיליון, 7% יותר מהתקופה המקבילה אשתקד.
 
משרד התיירות בחר את השחקנית נועה תשבי להוביל את הקמפיין, בין היתר בזכות פעילותה לקידום תדמית ישראל בעולם ובהבאת מובילי דעת קהל לבקר בישראל. תשבי פועלת בהתנדבות בתחום ההסברה והיא כותבת מאמרים בבלוג הרשמי שלה בנושא, פעילה ברשתות החברתיות ומופיעה בכנסים שונים בארצות הברית.

Exit mobile version