Site icon IAS

ישראל במלחמה: ביטולי טיסות לישראל וביצוע טיסות חילוץ

מטוסים חונים בנתב"ג. צילום Depositphotos

לאור המצב הביטחוני המורכב מספר חברות תעופה, וויזאייר, לופטהנזה, בריסל איירליינס ועוד מצמצמות או מבטלות טיסות לישראל או ממנה. מדוברות רש"ת נמסר כי בהתאם להערכת מצב שהתקיימה חל איסור על הפעלת טיסות ספורטיביות וטיסות קלות במרחב האווירי של מדינת ישראל עד להודעה חדשה.

חברת לופטהנזה הודעה: ביטול כל הטיסות מישראל ולישראל. הצוות ינסה לעזור לנוסעים לטוס בחזרה בטיסות חלופיות. ננסה גם לעזור לקבוצות שצריכות לחזור ולתמוך בהן בלינה למקרה שהפתרון לא יהיה היום.

טורקיש איירליינס: עקב המצב הבטחוני בישראל, נוסעים המחזיקים בהזמנות לטיסות טורקיש איירליינס ואנדולוג׳ט בין התאריכים 07.10-09.10 ושכורטסו עד לתאריך ה07.10 זכאים לתנאים הבאים:
*שינוי יעד – לא ייגבו דמי שינוי מחלקות, היעד החדש ייכלל באותו איזור IATA.

*שינוי תאריך – להמראות עד תאריך ה-30.11 יינתן שינוי ללא לקיחת דמי שינוי.

*הסכמי אינטרליין- יינתנו שינויים ללא עלות כאשר ההזמנה החדשה תהיה על אותן מחלקות הכרטוס.

*החזר Refund – יינתן ללא דמי ביטול עד לתאריך ה-09.10.

*הארכת הכרטיס תינתן עד לתאריך ה-30.11.

הטבות אלו יינתנו ללא עלות למימוש אחד בלבד. כל שינוי נוסף יתומחר על פי חוקי הכרטיס הקיים. לשינויים אלו נא להוסיף להערה: Telex 84851

הודעת חברת אל על:  חברת אל על פועלת ע״פ הנחיות גורמי הביטחון ועומדת בקשר ישיר עימם. על רקע המצב אנו מאפשרים הקלות ללקוחותינו:

•נוסעים שהחלו את נסיעתם ומבקשים להקדים ולחזור עד יום שישי (כולל) יעשו זאת ללא עלויות שינוי וללא הפרשי מחיר באותה מחלקת שירות.

•נוסעים שטרם החלו את נסיעתם ומועד היציאה הוא עד יום שישי כולל, רשאים להקפיא ללא דמי שינוי או לבטל לשובר ללא עלויות.

•נוסעים שנמצאים מחוץ לישראל ומועד חזרתם הוא עד יום שישי (כולל) רשאים לדחות את מועד החזרה ללא תשלום דמי שינוי. הפרשי מחיר יחולו.

•בשעה 16:00 ייפתח קו חרום ייעודי לטובת המבקשים לשנות את מועד טיסתם בעקבות המצב: טלפון : 039404040
כמו כן ניתן לפנות באמצעות הפייסבוק, פייסבוק מסנג׳ר ובוואטסאפ: 039771111 *החל מצאת השבת יינתן מענה לנושאים אחרים בערוצי השירות הרגילים*

הודעת חברת ארקיע: לאור המצב , נוסעים שירצו לבטל את טיסתם ותאריך יציאתם ל- 3 ימים הקרובים יוכלו לעשות זאת ללא דמי שינוי ביטול יש לפנות באי מייל service@arkia.co.il.

לאור בקשות של מאות ישראלים לחזור לישראל, חברת ארקיע מודיעה על הוספת טיסת חילוץ הלילה מאתונה יוון . טיסה 218 תמריא מאתונה בשעה 01:35 זמן מקומי (בין שבת לראשון). טיסת חילוץ נוספת של ארקיע הלילה משארם א שייח  בשעה 00:35 זמן מקומי (בין שבת לראשון), טיסה מס' 1048.  טיסה מס' 170 מלרנקה תצא ביום ראשון בשעה 9:40. ניתן לפנות למוקדי החירום של ארקיע:  קו חירום ארקיע 03-6903333. קו חירום ווטסאפ 053-3550455.

הודעת חברת ישראייר: לאור המצב ,ישראייר תאפשר לנוסעים שירצו לבטל את טיסתם ותאריך יציאתם בשבוע הקרוב לעשות זאת ללא דמי ביטול. יש לפנות באי מייל site@israir.co.il. ישראייר מתגברת את לוח הטיסות ותפעיל הערב טיסה מתל אביב לאתונה. המראה בשעה 21:40 מתל אביב נחיתה באתונה בשעה 23:55 וכן טיסה לישראל שתמריא מאתונה בשעה 00:55 ותנחת בתל אביב בשעה 02:55. הטיסות פתוחות לרכישה באתר האינטרנט www.israir.co.il

הודעת משרד התיירות: לאור המצב משרד התיירות פתח קו חירום וירטואלי לתיירים למידע ולהכוונה. כמו כן, המשרד אוסף ומקבל נתונים על התיירים שנמצאים כרגע בישראל – מיקומים ומספרים. יצאו הודעות והנחיות לתעשייה, בהתאם להוראות הקב"ט. פרטים ליצירת קשר עם הלשכה הווירטואלית ווטסאפ: 055-972-6931 . דואר אלקטרוני: virtual@goisrael.gov.il.

הודעת רשת מלונות פתאל: אורחים שביצעו הזמנה לימים הקרובים במלונות הרשת, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות הרשת כרגע, זכאים לקבל 50% הנחה על הארכת השהייה במלונות. תושבי ישראל אשר חוזרים מסיני או מירדן היום או מחר, יקבלו 50% הנחה לשהייה במלונות אילת.

הודעת רשת מלונות אפריקה ישראל: תושבי ישראל אשר חוזרים מסיני, יקבלו 50% הנחה לשהייה במלונות אילת.

הודעת רשת מלונות ישרוטל : לאור המצב הבטחוני, אורחים אשר ביצעו הזמנה לשהיות בימים הקרובים למלונות ישרוטל, יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. בנוסף, אורחים השוהים במלונות כרגע, זכאים לקבל 50% הנחה על הארכת שהייתם הנוכחית.
*ניתן לבטל באתר ישרוטל ודמי הביטול יזוכו בימים הקרובים.

הודעת רשת מלונות ישראל קנדה : אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים למלונות הרשת, יוכלו לבטל הזמנתם ללא דמי ביטול.
אורחים השוהים במגוון מלונות הרשת יהיו זכאים ל50% הנחה על הארכת שהיה . וכן מעניקה הרשת לתושבי ישראל  30% הנחה לאירוח במגוון מלונות הרשת, הפרוסים ברחבי הארץ. ניתן להזמין ישירות באתר החברה www.ichotels.co.il או במרכז ההזמנות 9297*

הודעת מלונות ibis ירושלים מרכז העיר: אורחים אשר ביצעו הזמנה לימים הקרובים במלונות יוכלו לבטל את הזמנתם ללא דמי ביטול. אורחים השוהים במלונות כרגע ומעוניינים להאריך שהייתם או אורחים חדשים זכאים לקבל את החדרים במחיר של 450 ש"ח ללילה לזוג עם ארוחת בוקר.

Exit mobile version