Site icon IAS

ישראייר נסקה ב- 161%

חברת ישראייר רשמה גידול יוצא דופן של 161% בתנועת הנוסעים היוצאים מהארץ בחודש מאי לעומת שנה שעברה, בכך ישראייר עלתה למקום השני בין חברות התעופה הישראליות ובמקום השישי מבין כלל חברות התעופה והנה חברת התעופה הישראלית היחידה שרשמה גידול בחודש זה.

מתחילת השנה רשמה ישראייר גידול של כ- 25% בכמות הנוסעים על מטוסיה בהשוואה לחודשים ינואר-מאי שנה שעברה.

לפי דו"ח נתב"ג ישראייר משווקת בנוסף לטיסות בינלאומיות במטוסים שלה מטוסים וטיסות של חברות זרות טיסות שכר ושרותי תיירות יוצאת ובתוכם חבילות נופש למגוון יעדים רבים  בחו"ל. דוח פנימי מסיכום השנה של החברה שהגיע אלינו מלמד שישראייר מהווה נתח חשוב גם מפעילותן של חברות זרות.

אם מחברים את כמות הנוסעים בחברות זרות אותן מכרה ישראייר יחד עם כמות הנוסעים על מטוסיה ישראייר מזנקת למקום ה- 3 בדוח כאשר בשנת 2014 סיימה ישראייר בצירוף השכר הזר אותו היא מכרה במקום ה- 4

חשוב להדגיש, מדובר בחבילות ה"מיוצרות" ע"י חברת ישראייר הכוללות רכש למול המלונות בחו"ל, ישנם מקרים רבים בהם לקוח רוכש חבילת נופש מסוכן נסיעות כאשר הספק הנו ישראייר מבלי שהלקוח מודע לכך.

לדברי גיל סתיו סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר– "אנו רואים חדשות לבקרים את האתגר האמיתי העומד בפני חברות התעופה השונות. ישראייר כבר הבינה שבמציאות החדשה חוסנה של החברה יגיע מגמישות תפעולית ושינוי תפיסה. ואכן, כך אנו מתנהלים כבר תקופה לא קצרה. לאור מדיניות "השמיים הפתוחים" התאמנו את עצמנו למציאות החדשה: מצד אחד שינוי תפיסת ההפעלה של המטוסים שלנו למודל "רזה יותר"- שיננו את פרופיל השירות בטיסות על מטוסי ישראייר וכעת אנו מוכרים מזון ולא מגישים אותו, צמצמנו משמעותית את זמן הקרקע בין טיסה לטיסה, התאמנו את עלויות האחזקה של המטוסים בשיתוף עם "לופטנזה טכניק", צומצמה שכבה ניהולית וכעת אנחנו ארגון "שטוח" יותר רזה יותר ויעיל יותר.

"מצד השני חיזקנו את הפעילות הסיטונאית שלנו- הגדלנו את היתרון היחסי שלנו ברכש של בתי מלון בחול, ייצרנו ערך אמיתי ללקוחות בשיווק של חבילות הכוללות טיסות, העברות ומלון, צמצמנו פעילות ביעדים פחות רווחיים כגון מוסקבה וברלין ונערכנו להפעלת יעדים חדשים כגון טיביליסי ובוקרשט בהם היתרון שלנו בא לידי ביטוי בצורה טובה יותר. בזכות פעולות אלו ונוספות הצלחנו לצלוח את שנת 2014 ולראות שיפור משמעותי ברבעון הראשון של שנת 2015."

סתיו הוסיף- "לא מזמן דיווחנו על רכישה של מטוס נוסף שצפוי להיכנס לפעילות במאי שנה הבאה עם אופציה לעוד מטוס בשנת 2018, בשל מבנה הפעילות של החברה הכוללת גם חכירת מטוסים זרים, יוכל המטוס החדש הצפוי להגיע במאי לייצר תפוקה ולהביא ערך לחברה וללקוחות החל מהיום הראשון."

 

 

Exit mobile version