Site icon IAS

 ישראייר מציעה אופציה לחופשה עתידית מבלי להתחייב לתאריך או ליעד

ישראייר .מפעילה 3 טיסות יומיות לאלתי. צילום יח"צ

החל מהערב בשעה 20.00, תציע ישראייר ללקוחותיה "אופציה לחופשה" . כך יוכלו הלקוחות לרכוש באתר החברה שובר בסך 100$ לאדם המקנה טיסה או חופשה לכל יעדי החברה חבילת נופש הכוללת טיסה ומלון בדרגת 4* לתקופה של 3/4 לילות או לחילופין טיסה בלבד. ערך החבילה עד 500$.

את השובר ניתן לרכוש עכשיו ולהזמין את הטיסה או החבילה חודש לפני המועד המתוכנן. כלומר לרכוש  שובר המקנה את הזכות לחופשה או טיסה היום ולבצע את ההזמנה לחופשה במועד מאוחר יותר כאשר יהיה בטוח מתי רוצה לממש אותה.

תוקף רכישת השובר עד ה-23.3 או עד גמר המלאי.

לדברי גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר: "אנו נמצאים בתקופה של חוסר וודאות, בה כל יום מתקבל עדכון חדש. מצד אחד אנשים חולמים על חופשה עתידית ומצד שני לא יודעים מה יילד יום. החלטנו לאפשר ללקוחותינו לרכוש את האופציה לחופשה עתידית מבלי להתחייב לתאריך או יעד. במחיר נמוך ביותר ניתן לרכוש שובר למימוש חופשה עתידית ולכשנעבור את המשבר הנוכחי".

לצד זאת, בעקבות החמרת המצב וסגירת המעברים האוויריים במדינות שונות בעולם, מודיעה ישראייר כי היא תוציא היום שתי טיסות חילוץ לאסוף ישראלים ממולדובה ומחר מתכוונת החברה להוציא שתי טיסות ללרנקה וטיסה אחת לבוקרשט על מנת להחזיר סטודנטים וישראלים שמתגוררים או שוהים במדינות אלו ורוצים לחזור הביתה.

Exit mobile version