Site icon IAS

ישראייר מחדשת את קו הטיסות לטנריף

טנריף, אי וולקני סלעי. צילום באדיבות משרד התיירות של טנריף

חברת ישראייר הודיעה היום על חידוש קו התעופה שלה לאי טנריף בטיסה עם עצירה של שעה בברצלונה לתדלוק , ללא ירידה מהמטוס.

את האי טנריף, המהווה חלק מספרד, פוקדים מדי שנה למעלה מחמישה מליון תיירים. זהו האי הגדול ביותר מבין שבעת האיים הקנריים המצויים באוקיינוס האטלנטי וגם המאוכלס ביותר. האי וולקני וסלעי יש בו הרי געש, יערות ירוקים, הרים, גבעות ומדבריות ובעיקר, מעל הכל חופים שאין שני להם לצד מרכזי קניות גדולים.

לצד נופש שלו ומפנק למשפחות, הוא כולל מספר פארקי מים ושעשועים מודרניים החדישים באירופה, לצעירים מסיבות, בילויים וחיי לילה תוססים. האי מציע את כל סוגי הספורט הימי וחובבי צלילה מהעולם מגיעים אליו כדי ליהנות מהמראות הקסומים שמתחת לפני המים. מזג האוויר באי נוח כל השנה.

טנריף. מתאים למי שמחפשים חופשה ארוכה יותר מקפיצה לסוף שבוע .צילום יח"צ

הטיסות תצאנה פעם בשבוע מנתב"ג בכל יום שלישי החל מ-26 לנובמבבר. מחיר טיסה החל מ-539$ לאדם כולל מיסים ומחיר חבילה הכוללת מלון בדרגת 4 כוכבים לשבוע החל מ-799$. משך הטיסה מישראל לטנריף כולל החניה בברצלונה כ- 9 שעות והחזור כ-8.5 שעות.

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ישראייר מסר: "הביקוש לחופשות בטנריף גדול מאוד. לאחר הפסקת הטיסות לאי בגלל קרקוע מטוסי ה-MAX של החברה הצ'כית, החלטנו למצוא פתרון ולייצר את הדרך המהירה ביותר להגיע לטנריף שהפכה להיות להיט של ממש, שיש בה אטרקציות לכל המשפחה. מקום מושלם לאותם אלו שמחפשים חופשה ארוכה יותר מקפיצה לסוף שבוע אבל לא ארוכה מדי, במחירים נמוכים לטיסות וחבילות נופש".

הונדורס. הטיסות, חלק מההרחבה הבינלאומית של אייר אירופה. צילום יח"צ

אייר אירופה מכפילה את נוכחותה בהונדורס

ואילו חברת התעופה אייר אירופה הודיעה היום כי היא מכפילה את נוכחותה בהונדורס, ותפעיל שתי טיסות שבועיות  לסן פדרו סולה החל מה-5 בנובמבר. הטיסות ימריאו ממדריד בימי שני ורביעי עם קונקשן קצר לטסים מישראל ובחזרה בימי שלישי וחמישי. זאת בעקבות הצלחת הקו מאז השקתו באפריל 2017. לוח הזמנים מבטיח חיבור מושלם ונוח עם היעדים האחרים של חברת התעופה.

טיסה זו תופעל עם מטוס איירבוס 330 ובו  299 מקומות ישיבה. הטיסה תמריא ממדריד בשעה 1:35 בבוקר ותנחת בסן פדרו סולה בשעה 6.55 בבוקר (זמן מקומי). הנוסעים יהנו במהלך הטיסה משירותי  Wi-Fi וסטרימינג. באמצעותו הנוסעים יהנו מגוון רחב של תוכן במכשירים האישים ללא תשלום.

הוספת הטיסה היא חלק מתוכנית הצמיחה וההרחבה הבינלאומית שעוברת אייר אירופה, ומתווספת לפתיחת הקו החדש של החברה לפנמה, יעדה השני במרכז אמריקה. הגעתה של אייר אירופה להונדורס בשנת 2017 הייתה אבן דרך משמעותית לחברת התעופה האירופית הראשונה שהפעילה טיסה ישירה מספרד להונדורס.

אייר אירופה נכנסה לפעילות בישראל לפני כ-4 שנים, כשהשיקה את הקו למדריד ומאז שילשה את כמות הטיסות מישראל. הקו למדריד החל לפעול 3 פעמים בשבוע וכיום החברה מפעילה 10 טיסות שבועיות במטוסי דרימליינר.

אייר אירופה הינה חברת התעופה המובילה למרכז ודרום אמריקה ומשרתת מעל ל 50 יעדים בעולם, ביניהם בואנוס איירס, לימה, סאו פאולו, מונטוידיאו, קנקון, הוואנה ועוד מרכז אמריקה, ארה"ב וספרד.

Exit mobile version