Site icon IAS

ישראייר וארקיע נאבקות על הקו ללרנקה

להקת מחול פלוקלור יווני בלרנקה שבקפריסין. צילום Depositphotos

חברת ישראייר הודיעה היום כי החל מה-29 בנובמבר תפעיל ארבע טיסות שבועיות משדה דב ללרנקה שבקפריסין בימי ראשון, שלישי, רביעי וחמישי. משך הטיסה הנו כשעה ומחיר כרטיס טיסה החל מ- 214 דולר לאדם כולל מיסים וכבודה עד 23 ק"ג.

בישראייר הסבירו כי ההחלטה להפעיל טיסות בינלאומיות משדה דב הגיעה לאחר ההצלחה של הפעלת הטיסות הבילאומיות של ישראייר מנמל התעופה בחיפה.

בתגובה נמסר מחברת ארקיע כי היא תפעיל בתקופת החורף החל ב-28 באוקטובר שלוש טיסות שבועיות משדה דב ללרנקה. הטיסות יתבצעו במטוסי האמבראר הסילוניים החדישים של ארקיע, וישווקו במחיר של החל מ-99 דולר לכיוון. בטיסות הראשונות יוצעו כרטיסים במחיר של החל מ 80 דולר לכיוון המחיר כולל מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג. במטוס יוצעו שירותי דיוטי פרי מגוונים. ניר דגן, מנכ"ל קבוצת ארקיע, אמר כי "לאחר שהטיסות הבינלאומיות שהפעילה בקיץ ארקיע משדה דב זכו לביקושים גבוהים, החלטנו להרחיב את הפעילות. הציבור מצביע ברגליים ומעדיף את הנוחיות והזמינות שבטיסה ממרכז תל אביב"

לפי ישראייר, במהלך 2017/18 טסו לקפריסין למעלה מ-200,000 ישראליים ופתיחת הקו משדה דב תחסוך זמן יקר לנוסעים בעיקר מגוש דן, היות ונמל בן גוריון עמוס מאוד גם בתקופת החורף .לאחר הנחיתה בשדה דב היציאה מהשדה מהירה וקצרה.

בנוסף לטיסות, ישראייר גם משווקת חבילות לדוגמה: חבילה של  2 לילות במלון בדרגת 4 כוכבים בלימסול או בלרנקה כולל א. בוקר תעלה החל מ-369 דולר לאדם בחדר זוגי, באיה נאפה 3 לילות בסופ"ש במלון בדרגת 4 כוכבים ע"ב חצי פנסיון החל 378 דולר לאדם בחדר זוגי, 3 לילות בפאפוס בסופ"ש במלון בדרגת 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון המחיר החל 387 דולר לאדם בחדר זוגי.

גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות של חברת ישראייר מסר: "הטיסות לקפריסין משדה דב הנן תמצית האמירה שנהייתה שגורה כל כך בלשוננו לאחרונה – קפיצה קטנה לחו"ל. אין תורים ארוכים בשדה התעופה, המראה ישר מקו החוף של תל-אביב, זמן טיסה קצר מאוד ומחירים נמוכים ומשתלמים במיוחד של טיסות וחבילות. בנוסף, הקו החדש ישרת גם את הכמות הגדולה של אנשי עסקים וסטודנטים אשר טסים בתדירות תכופה ליעד ויתן להם מענה מהיר, נח ומשתלם".

עוד לדברי סתיו, קפריסין הינו יעד רווי פעילויות מכל הסוגים המתאימים לעונת החורף. מזג האוויר באי דומה לשלנו והוא משופע בימי שמש גם בחורף הטמפרטורה הממוצעות בחודשים אלו עומדת על 19 מעלות צלזיוס. מגוון גדול של אתרי ספא ברמה גבוהה מאוד ובריכות מחוממות הפזורים בכל מלון, טיולי ג'יפים בהרים, טיולי אופניים בערים המרכזיות, כפרים קטנים וציוריים, מתחמי גולף בכל רחבי האי, מסלול קארטינג מהמתקדמים ביותר בכל אירופה ועוד. אפשר לטייל ממנה אל העיר לימסול, הידועה בזכות הטיילת החדשה שנבנתה לצד היאכטות העוגנות בנמל ובה מיטב חנויות האופנה ובערב האזור מתמלא בקהל הפוקד את מקומות הבילוי הרבים באזור. האוכל בקפריסין נחשב למעולה והמחירים במסעדות סבירים בהחלט.

Exit mobile version