Site icon IAS

יעדים של סאן דור באביב בהחל מ-149 דולר הלוך ושוב

מלגה שוכנת בדרום ספרד ומתהדרת ב-14 ק"מ של חופים. צילום יח"צ

סאן דור, מקבוצת אל על, מרעננת את מגוון יעדי הנופש ומשיקה מבצע מכירות לאביב ולתחילת הקיץ רק עד ה- 26/2/20. מדובר בהנחה של עד 80$ לנוסע, עבור מי שיזמין טיסה במסגרת המבצע.

החברה מציעה באביב קיץ 2020 מגוון חדש של יעדים מעניינים, החל מפאפוס בקפריסין שהפך ליעד אטרקטיבי ביותר בקרב הישראלים, דרך קלוז'-נאפוקה, יעד חדש ורענן בחבל ארץ מיוחד ברומניה עם אוכל טעים, בתי מלון זולים ועיר סטודנטיאלית בשילוב של מסורתי ומודרני ועד ורונה באיטליה, עם שלל אטרקציות אמנות ותרבות לצד קולינריה משובחת ומהווה צומת לטיולי כוכב באזור.

קרקוב. העיר המוערכת והשנייה בגודלה בפולין ,צילום Depositphotos

כמו כן, מפעילה החברה טיסות לחופשה ביעדים מיוחדים כגון: העיר מלאגה, השוכנת על רצועת קוסטה דל סול שבדרום ספרד ומציעה שילוב מנצח של חופים יפים, אתרים מעניינים, ערים לבנות בקרבת מקום וחיי לילה תוססים, קרקוב, העיר השנייה בגודלה בפולין, השוכנת על נהר הוויסלה וידועה כאחד ממרכזי המדע, התרבות והאמנות של פולין. החברה משווקת גם יעדי נופש קרובים כמו טביליסי, אודסה, וסלוניקי, לצד יעדים לחובבי טיולי טבע מרתקים בשילוב ספורט, כמו זלצבורג ודוברובניק.

שילוב נקודות מועדון כחלק מעלות כרטיס הטיסה

חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על יוכלו לרכוש כרטיסים ליעדי סאן דור במסגרת המבצע במחיר מופחת תוך שילוב נקודות מועדון כחלק מעלות כרטיס הטיסה.

המבצע תקף לטיסות מישראל בלבד, בטיסות ובתאריכים נבחרים, תקף להזמנות של עד 9 כרטיסים, בכפוף ללוח הזמנים ומועדי תחילת הטיסות ליעדי המבצע  וכן כפוף לזמינות מושבים או עד גמר המלאי, המוקדם מבין השניים.

הביטול והשינוי יתאפשרו עד יום הטיסה בפועל (לכל המאוחר עד 6 שעות לפני שעת ההמראה המתוכננת מתל אביב או מכל יעד במקרה של שינוי). שינוי ראשון חינם – לא כולל הפרשי מחירים או מיסים ככל שישנם. למבצע הוקצו כ-1000 כרטיסים בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון באתר סאן דור.

Exit mobile version