Site icon IAS

ימי ברלין – Berlin Dayz

ימי ברלין, שהחלו ב-3 באוקטובר וימשכו עד ה-8 בנובמבר מתקיים בחסות מכון גתה- מרכז תרבות גרמניה. מטרתו חילופי תרבות בין שתי ערים קוסמופוליטיות ברלין ותל אביב.

 

במסגרת Berlin Dayz יוכלו תושבי תל אביב בפרט וישראל בכלל לטעום מחיי התרבות של ברלין הכוללים: תערוכות, סרטים, קונצרטים, מחול ותיאטרון.

 

אנדריאס מיכאליס, שגריר גרמניה בישראל:"אני שמח שישראלים וגרמנים ובמיוחד הצעירים ביניהם, פוגשים זה את זה בתל אביב ובברלין בפתיחות וסקרנות כה רבה. בין 15 ל-18 אלף ישראלים, צעירים ברובם, חיים כיום בברלין. מספרם כה גדול עד שכמעט בכל אחד מביקוריי בברלין אני שומע עברית ברכבת התחתית. כולם נמשכים לרבגוניות התרבותית ולתפיסת החיים הסובלנית של העיר ברלין, שגם היא, כמו תל אביב עיר ללא הפסקה".

 

קלאוס ווברייט, ראש העיר של ברלין:"כמעט ואין מטרופולין באירופה שמשתנה בקצב מסחרר דוגמת ברלין.העיר גדלה. אנשים מכל קצוות העולם מגיעים לברלין כדי לחיות, לעבוד וללמוד כאן. מיזם ימי ברלין בתל אביב אמור להמחיש מעט מתחושה זו של ברלין שהופכת את העיר לכה מושכת.

 

כריסטיאן טנצלר,דובר לשכת התיירות של ברלין המבקר בתל אביב לרגל אירועי ימי ברלין אומר:"ברלין טיפסה למקום ה-3 באירופה כיעד תיירותי ,אחרי לונדון ופריס, תוך זמן קצר ביותר של מקסימום 5 שנים. עיר עם גוון רחב מאוד של בתי מלון, מסעדות עטורי כוכבי מישלן, תיאטראות וחיי לילה נהדרים. ימי ברלין רק יוסיפו לקרב בין שתי הערים תל אביב וברלין".

 

תוכנית האירועים

 

 

Exit mobile version