Site icon IAS

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: סגירת שדה דב זו בכיה לדורות

מטוס ארקיע נוחת בשדה דב. סגירתו הותירה את החברה מדממת

מימין, יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ונשיא התאחדות המלונות אמיר חייק. צילום דוברות ההסתדרות

"אני חושב שזאת בכייה לדורות. היום לטוס לאילת ולחזור באותו יום הפך למשימה כמעט בלתי אפשרית. אני פונה לכל ראש ממשלה שיהיה, לכל שר תיירות ושר תחבורה, אפשר עדיין לתקן".  כך אמר היום יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, בנאומו במסגרת ועידת ישראל למלונאות ותיירות של התאחדות המלונות בתל אביב, "שאלתי את ראש הממשלה נתניהו מה יקרה אם כל התחזיות שלנו יתממשו? למה הוא מחכה, שלבתי המלון לא יגיעו אנשים? שיהיו הפסדים? אולי אם הוא יחשוב שיש קטסטרופה אז הוא יתקן".

בן דוד אמר פנה למקבלי ההחלטות באמרו: "זה לא מאוחר, אפשר להחזיר את שדה דב לשמישות ולהגדיל את רמת התיירות למדינת ישראל. ארקיע – חברה שהייתה פאר התעשייה הישראלית – קורסת. אנחנו בהסתדרות נמשיך את שיתוף הפעולה, נביא את העובדים בכל הדרכים שאנחנו יודעים בכדי לסייע".

יו"ר ההסתדרות קרא לחיזוק והידוק שיתוף הפעולה בין התעשיינים להסתדרות ובהתייחסו לענפי התיירות והמלונאות אמר למשתתפי הכנס: "יש בענף שלכם עודף רגולציה. אתם מתמודדים עם זה כמעט לבד ואנחנו נעזור לכם. התיירות היא העתיד של המדינה. החלום שלי הוא לראות עשרות מיליוני תיירים נוספים שייכנסו לישראל, ואת זה אנחנו צריכים לעשות ביחד".

Exit mobile version