Site icon IAS

יונייטד תפעיל בקו לניו יורק את מטוס הבואינג 787-10 החדש

יונייטד איירליינס : מטוס דרימליינר. צילום יח"צ

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה כי החל מה-31 במרץ 2019, יופעל בקו תל אביב-ניו יורק/ניוארק  מטוס בואינג 787-10  דרימליינר החדש שלה. המטוס החדש יחליף את הבואינג 777-200 באחת משתי הטיסות היומיות של יונייטד בקו תל אביב-ניו יורק/ניוארק ויפעל לצד בואינג 777-300 המשמש בטיסה היומית השנייה של החברה. יונייטד היתה חברת התעופה הראשונה בצפון אמריקה שרכשה את דגם 787-10 והיא חברת התעופה הראשונה בעולם שצי המטוסים שלה כולל את כל סדרת הדרימליינר של בואינג: 787-8, 787-9 ו-787-10.

מטוס ה-787-10 של יונייטד כולל 44 מושבים חדישים במחלקת העסקים United Polaris, וכן 21 מושבים במחלקת United Premium Plus החדשה, 54 מושבים במחלקת Economy Plus ו-199 מושבים במחלקת התיירים הרגילה. מכירת הכרטיסים לטיסות היוצאות מישראל החל מה-30 במרץ 2019, החלה.

לדברי מנכ"ל יונייטד בישראל, אבי פרידמן, הלקוחות בישראל יחושו בהבדל משמעותי עם כניסתם למטוס הבואינג 787-10  הדרימליינר החדש. "ההחלטה על שילובו של המטוס החדש בקו תל אביב-ניו יורק/ניוארק מדגישה את המחויבות שלנו לשוק הישראלי. ישראל היא אחד משישה יעדים בינלאומיים שבהם יפעל המטוס החדש ואנחנו מתעתדים להעניק ללקוחותינו חוויית טיסה משופרת במטוס מתקדם זה״.

מחלקת העסקים פולריס של יונייטד, שזכתה כבר בפרסים. צילום יח"צ

נלחמים בג'ט לג

בנוסף למושבים היחודיים במחלקת העסקים United Polaris המספקים גישה מלאה לכל אחד מהם למעבר ובמחלקת United Premium Plus, השקיעה חברת התעופה האמריקנית בכמה חידושים, המשפרים את חוויית הטיסה של הלקוחות. המטוס מצויד בתאורה חכמה, שמדמה את אור הזריחה והשקיעה, זאת על מנת לסייע לנוסעים להירדם ולהתעורר רעננים ומתואמים עם אזור הזמן החדש שבו הם נמצאים. כל הנוסעים יוכלו ליהנות גם ממערכת בידור חדישה, המותקנת על גב המושב שלפניהם ואשר כוללת: תצוגה במסך מפוצל, המאפשרת ללקוחות לצפות בסרט ולעקוב אחר מפת הטיסה בו זמנית; מצב מנוחה ללקוחות המעוניינים במבחר סרטי וידאו ופלייליסטים מרגיעים בהתאמה אישית; המגוון הרחב ביותר בעולם של תכונות הנגשה, לרבות תמיכה מלאה בנוסעים בעלי לקויות ראיה, שמיעה ומיגבלות ניידות; המלצות צפייה לסרטים ותוכניות טלוויזיה בהתבסס על זמן הטיסה שנותר ותוכן שנצפה בעבר.

יונייטד הכריזה בעבר, כי מטוס 787-10 הראשון שלה יחל לפעול בחודש ינואר 2019 בטיסות מניו יורק/ניוארק ללוס אנג׳לס וסן פרנסיסקו.

מטוס בואינג 787-10 ארוך ב-5.5 מטרים מדגם 787-9 ומסוגל לשאת יותר נוסעים ויותר מטען. דגם 787-10 מסוגל לטוס למרחק של עד 6,430 מיילים ימיים, תוך חסכון של 20% בכמות הדלק בהשוואה למטוסים מדורות קודמים. יונייטד מפעילה כיום 25 מטוסי 787-9  ו-12 מטוסי 787-8 מסדרת הדרימליינר. החברה מתכננת להצטייד ב-14 מטוסי 787-10 נוספים במהלך השנתיים הבאות.

יונייטד מציעה כעת שתי טיסות יומיות מתל אביב לניו יורק/ניוארק וטיסה יומית מתל אביב לסן פרנסיסקו, בכל ימות השנה. ב-24 במאי 2019 תוסיף יונייטד שלוש טיסות שבועיות ישירות בין תל אביב לבין נמל הבית שלה בשדה התעופה הבינלאומי וושינגטון דאלס. כל הטיסות מתוזמנות כך שיאפשרו לנוסעים להגיע בנוחות לטיסות ההמשך של יונייטד, מגוון רחב של טיסות מנמלי הבית שלה בארה״ב ליעדים בכל רחבי יבשת אמריקה.

יונייטד מתוכננת לחגוג 20 שנות פעילות בישראל

Exit mobile version