Site icon IAS

יונייטד : שירות חדש באמצעות אלקסה של אמזון

יונייטד איירליינס מכריזה על שירות חדש שמעמיד אותה בחזית החדשנות: אפשרות לעשות צ׳ק אין ולקבל מידע על טיסה מבלי להזיז אפילו את האצבע. השירות החדש של יונייטד מבוסס על  אלקסה של אמזון, והוא מיועד ללקוחות בעלי מכשירים תומכי אלקסה  כמו Echo ו-Echo Dot של אמזון .

יונייטד היא חברת התעופה האמריקנית הראשונה שמציעה שימוש באלקסה,  ובכך היא ממחישה שוב את מחויבותה לחדשנות ולהענקת חווית שירות מעולה ללקוחותיה.

״בכל יום אנחנו מסייעים לכ-400,000 לקוחות להגיע לפגישות עסקיות, לחבור אל יקיריהם ולצאת להרפתקאות חדשות״, אמר פראווין שארמה, סגן נשיא למוצרים דיגיטליים וניתוח מידע ביונייטד. ״השירות החדש שהשקנו – ביצוע צ׳ק אין וקבלת מידע על טיסות באמצעות אלקסה – ישאיר ללקוחות שלנו יותר זמן להתכונן לפגישה עסקית הבאה, לשחק עם הילדים או לנוח לפני הטיסה״.

לקוחות יונייטד מוזמנים לבקש מאלקסה לברר עבורם פרטים על טיסות ספציפיות ולקבל מידע על השירותים הזמינים בטיסה.

 

לדוגמה:

״אלקסה, בדקי מה מצב הטיסה שלי לסן פרנסיסקו״ , או ״אלקסה, בררי עם יונייטד האם בטיסה 869 של החברה זמינים שקעי חשמל״.

לקוחות שיחברו את חשבון MileagePlus שלהם לאלקסה יוכלו לבצע צ׳ק אין לטיסות פנים (בארה״ב) באמצעות פקודה קולית: ״אלקסה, בקשי מיונייטד לרשום אותי לטיסה״. דוגמאות נוספות ניתן למצוא באפליקציה של אלקסה.

עם השירות החדש של יונייטד המבוסס על  אלקסה של אמזון, תתאפשר ללקוחות קבלת מידע על טיסותיהם בתוך שניות. שירותים דומים זמינים גם באפליקציה של יונייטד – שרשמה 29 מיליון הורדות – וכן באתר האינטרנט united.com או בשדה התעופה.

 אודות יונייטד

יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות בממוצע 4,500 טיסות ביום ל-338 נמלי תעופה על פני שש יבשות. בשנת 2016, הפעילו יונייטד ויונייטד אקספרס יחד יותר מ-1.6 מיליון טיסות והובילו 143 מיליון נוסעים ליעדיהם. עם מרכזים בארה"ב בשדות התעופה של שיקגו, דנוור, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק/ניוארק, סן פרנסיסקו והבירה וושינגטון די.סי,

יונייטד מפעילה למעלה מ-748 מטוסים בקווים העיקריים שלה ועוד 475 מטוסים בקווי יונייטד אקספרס. יונייטד היא בין החברות המייסדות של Star Alliance, המספק שירות ל-190 מדינות דרך 28 חברות-תעופה חברות.

למידע נוסף: בקרו באתר united.com, עקבו אחרינו בטוויטר דרך @United, או התחברו אלינו בפייסבוק.

מניות החברה האם של יונייטד, United Continental Holdings, Inc, נסחרות בבורסת ניו יורק תחת הסימול UAL.

 

Exit mobile version