Site icon IAS

יונייטד פולאריס: מחלקת עסקים חדשנית

יונייטד איירליינס, השואפת להפוך נסיעות עסקים מתישות להיסטוריה רחוקה, חשפה את מחלקת העסקים החדשה שלה: יונייטד פולאריס (United Polaris), המוצר המהפכני המשמעותי ביותר של חברת התעופה מזה למעלה מעשור. חווית שירות מושלמת מטרקלין ועד נחיתה המתמקדת בחוויית שינה ומיועדת  לנוסעים בטיסות בינלאומיות.

יונייטד פולאריס, שנקראת על שם כוכב הצפון, היא הכוכב הנוצץ החדש בשמי מחלקת העסקים, שנוסעים מוזמנים לבחור בה כדי ליהנות מחוויית טיסה שלווה ורגועה.

״יונייטד פולאריס תשנה את חוקי המשחק בנסיעות עסקים בינלאומיות", אמר אוסקר מוניוז, נשיא ומנכ״ל יונייטד. ״החוויה החדשה הזו מדגישה את הרוח החדשה של יונייטד ואת החדשנות, ההתרגשות והתנופה התפעולית הניכרות בחברת התעופה שלנו״.

עיצוב פורץ דרך

יונייטד, שמה לה למטרה לחולל שינוי בחווית מחלקת העסקים. כל אחד ממושבי יונייטד פולאריס – אשר עוצבו במסגרת שיתוף פעולה עם Acumen Design Associates ו-PriestmanGoode, ומיוצרים על ידי Zodiac Seats United Kingdom – יציע גישה ישירה למעבר, הטיה בזווית של 180 מעלות למצב מיטה שטוחה באורך של עד כ-2 מטרים. המרחב האישי של כל נוסע, אשר תוכנן כמעין סוויטה אישית, יכלול שלט ״נא לא להפריע״, תאורת אווירה, תמיכה בפלג גוף תחתון, מספר איזורי אחסון, משטחים נפרדים לארוחה או עבודה ומערכת בידור הכולל צג 16 אינץ׳ ברזולוציה גבוהה. במושבים הממוקמים במרכז המחלקה – יותקנו מחיצות פרטיות אלקטרוניות.

במסגרת תהליך העיצוב של מחלקת העסקים הבינלאומית, יונייטד התבססה על למעלה מ-12,000 שעות מחקר, במהלכן נמצא כי שינה נמצאת בראש סדר העדיפויות של נוסעי מחלקת עסקים. העיצוב פורץ הדרך וההתמקדות בשיפור השינה של יונייטד פולאריס שאב השראה והתבסס על תובנות שנאספו ממאות לקוחות ועובדים.

שירותים תומכי שינה

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין יונייטד וחנות היוקרה Saks Fifth Avenue הניב קולקציית מצעים אשר עוצבה על מנת לספק נוחות מירבית, המציעה בין השאר שמיכות פלוסין, שמיכות יום קלות וכריות בגדלים שונים. בכל הטיסות יוצעו נעלי בית, ובטיסות שאורכן מעל 12 שעות תוצענה גם פיג׳מות מעוצבות.

ערכות השירות החדשות יכללו בין השאר מסכות עיניים בעלות עיצוב ארגונומי ומוצרים נוספים מבית Soho House & Co.’s Cowshed Spa.

עם הצגת יונייטד פולאריס, יונייטד מתכננת לתרום עשרות אלפי כריות, שמיכות ופריטי שירות אחרים לארגון Fisher House Foundation, אשר יונייטד ועובדיה תומכים בו מזה זמן רב.

חווית אכילה מרוממת

נוסעי יונייטד פולאריס ייהנו מתפריטים מיוחדים ומשתנים בהתאם לקו ולעונה, שפותחו במסגרת שיתוף פעולה עם The Trotter Project והשפים המוערכים שלו, ביניהם השף ביל קים מהמסעדות המפורסמות בשיקגו:    Urbanbelly, bellyQת ו-Belly Shack.

יונייטד תציע חווית יין משודרגת, שתכלול מבחר יינות מובחר בהמלצת הסומלייה המומחה של החברה. השירות במהלך הטיסה כולל גם גלידה סאנדיי ייחודית, מגש קינוחים עשיר ומגוון כולל יינות קינוח.

מעלים את הרף עם טרקליני מחלקת העסקים של יונייטד פולאריס

בנוסף תשיק יונייטד טרקליני מחלקת עסקים בלעדיים ללקוחות יונייטד פולאריס, בתשעה שדות תעופה ברחבי העולם. הטרקלינים בעיצוב חדשני יציעו גם מיטות יום פרטיות, מקלחות וארוחות גורמה חמות מלוות  במגוון משקאות אלכוהוליים משובחים, יינות ומשקאות קלים.

טרקלין יונייטד פולאריס הראשון ייפתח בשדה התעופה שיקגו או׳הייר ב-1 בדצמבר 2016. הטרקלינים בשמונת שדות התעופה הנוספים – לוס אנג׳לס, סן פרנסיסקו, יוסטון, ניוארק בניו יורק, דאלאס בוושינגטון, נריטה בטוקיו, הונג קונג והית׳רו בלונדון – יושקו במהלך שנת 2017.

השקת יונייטד פולאריס

יונייטד תחל להפעיל את שירות יונייטד פולאריס ב-1 בדצמבר 2016. מושב מחלקת העסקים יונייטד פולאריס יושק לראשונה בטיסה שתערך בדצמבר במטוס בואינג 777-300ER, ולאחר מכן במטוסי בואינג 787-10 ואיירבאס A350-1000, כמו גם במטוסי בואינג 767-300 ו-777-200, שעברו את תהליך ההתאמה הנדרש.

מידע נוסף על אודות מחלקת העסקים יונייטד פולאריס תוכלו למצוא בכתובת

 

https://www.youtube.com/watch?v=o8nKNY8U3do

Exit mobile version