Site icon IAS

יונייטד משפרת את מדיניות הכבודה בטיסות הטרנסאטלנטיות

מזוודות. מעכשיו יהיה נוח יותר בטיסה טראנסטלנטית. צילום יח"צ יונייטד איירליינס

יונייטד איירליינס מעדכנת ומשפרת את מדיניות הכבודה המותרת בטיסות הטרנסאטלנטיות שלה לארצות הברית ולקנדה ובכלל זה על הקווים מישראל לניו יורק, סן פרנסיסקו והחל מחודש מאי גם וושינגטון.

הכבודה המותרת כעת לנוסעים במעמד MileagePlus Premier הטסים ב-United Business  United First, United Polaris עומדת על 3 מזוודות במשקל 32 ק"ג כל אחת, במקום שתיים עד כה.

הכבודה המותרת כעת לנוסעי מחלקת תיירים, חברי מועדון MileagePlus, במעמד 1K, Platinum ו-Gold עומדת גם היא על 3 מזוודות במשקל 32 ק"ג כל אחת במקום שתיים עד כה.

מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן. צילום יח"צ

גם נוסעי מחלקת תיירים במעמד MileagePlus Premier Silver יוכלו ליהנות מהעדכון, כאשר הכבודה המותרת כעת עומדת על שתי מזוודות במשקל 32 ק"ג כל אחת במקום מזוודה אחת במשקל 23 ק"ג עד כה.

מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן, אמר: "העדכון החדש הוא בשורה מצויינת לעשרות אלפי הישראלים  החברים במועדון ה- MileagePlus במעמד Premier הטסים איתנו במחלקות העסקים, הפולאריס והתיירים. זוהי הטבה משמעותית המעניקה ערך מוסף לנוסעים שלנו".

הכבודה המותרת לנוסעי מחלקות הפולאריס והעסקים שאינם במעמד Premier בטיסות הטראנסאטלנטיות הינה שתי מזוודות לכל כיוון במשקל 32 ק"ג, ובמחלקת התיירים מזוודה אחת לכל כיוון במשקל של 23 ק"ג – ללא תשלום. מזוודה נוספת לכל כיוון במשקל עד 23 ק"ג – הינה בתשלום של 100$.

יודגש כי גודל כל מזוודה לא יעלה על 157 ס"מ בסה"כ, וכי כבודה בעלת משקל עודף ו/או גודל חריג מהאמור לעיל תחויב בתשלום נוסף.

מידע בנושא כבודה ניתן למצוא באתר החברה united.com.

Exit mobile version