Site icon IAS

יונייטד מוסיפה 2,000 מושבים בשבוע בקו לסן פרנסיסקו

לרגל חג הפסח ומעבר למשרדיה החדשים בבניין העגול במרכז עזריאלי, אירחה היום חברת התעופה יונייטד עיתונאים להרמת כוסית ולעדכון על חידושים.

החדשה החמה ביותר היא שהחברה החליטה להציב מה-23 במאי ועד סוף אוקטובר בקו תל אביב-סן פרנסיסקו מטוס בואינג 777-300ER רחב-גוף עם 366 מושבים, מהם 60 מקומות במחלקת "פולאריס" – היא מחלקת העסקים של החברה – ועוד 102 מושבים באקונומי פלוס ו-204 מושבים באקונומי.

לדברי יעל ברזילי, המנהלת המסחרית של יונייטד, זהו המטוס שטס בלילה לניו יורק "אנחנו כמעט מלאים בכל ערב והתגובות למטוס הן מדהימות".

כידוע, אל על מתכננת להתחיל שלוש טיסות שבועיות ישירות במטוסי הדרימליינר 787 לסן פרנסיסקו מה-19 באוקטובר השנה, במחיר התחלתי של 1,120 דולר.

בתשובה לשאלה האם הגדלת הקיבולת נועדה להילחם בתחרות עם אל על, אמר מנכ"ל יונייטד בישראל,אבי פרידמן, כי הם מברכים על התחרות ומקווים להיות הטובים ביותר. "זה כאילו שהוספנו עוד טיסה של מטוס 737 מבחינת מושבים. הטרפיק בקיץ הוא גם של משפחות, בידור ותיירות והמערכות החדשות במטוס מציעות משחקים, סרטים וכן וויפיי".

השפים הישראליים של יונייטד הם מיקי שמו, אביב משה ומאיר אדוני, זאת בנוסף לתפריט הרגיל,  פרי יצירתם של צוות השפים של יונייטד.

לדברי פרידמן, עמוד השדרה של הטיסות הללו הוא נסיעות עסקים. "מהתחלה הלכנו על המגזר העסקי, עוד מהתקופה של דיזנהאוז. השוק התיירותי מהווה רק תוספת של 4 חודשים בשנה, והוא נועד לתיירי הנופש בקיץ".

מחירי הטיסה יעמדו מה-1 באפריל על 1,120 דולר ובחודשי הקיץ יולי-אוגוסט ייתייקרו הכרטיסים בכ-200 דולר.

אשר לאפשרות של פתיחת יעד חדש בארה"ב, אמר פרידמן כי יש בעיה של אספקת מטוסים. "כל החברות רוצות מטוסים חדשים".

בר משקאות בטרמינל C המשודרג, בניו יורק. יחצ

מהפך בטרמינל C בניו יורק

נושא נוסף שעלה בפגישה הוא טרמינל 3 בניוארק, ניו יורק, שבו השקיעה יונייטד 120 מיליון דולר בשיפור הטרמינל, שחולל מהפכה בחוויית הקניות והקולינריה. מוצעות בו עתה למעלה מ-55 מסעדות חדשות עם שפע של אפשרויות בחירה קולינריות ותפריטים בתימחורים שונים, המבוססים על חומרי גלם טריים ומקומיים.

כמו כן, 60 אזורי עליה למטוס עוצבו מחדש, עם איורי אוכל וישיבה באווירה של "סלון", מוצע שימוש בטאבלטים בכל האזורים הללו עם תפריט ויזואלי ב-20 שפות, מושבי הטרמינל החדשים כוללים 10,000 שקעי חשמל וחיבורי USB, גלישה חינם באינטרנט באמצעות כמעט 6,000 מכשירי אייפד שהציבה במקום OTG ואפילו עמדת מוצרי grab & go כשרים בשער העליה למטוס, עם למעלה מ-60 פריטים ובהם כריכים, סלטים, ראפים, חטיפים, קינוחים ומתוקים.

בקיץ 2018 ייחנך בטרמינל C טרקלין פולאריס חדש ומפואר, ברוח מחלקת הפולאריס: טרקלינים חדשים לגמרי , מושבים מפנקים, מיטות–מנוחה עם פרטיות, מקלחות בניחוח של ספא, משקאות פרימיום הן קלים והן בר אלכוהול וארוחות שף חמות, שיוגשו במסעדת הבוטיק של הטרקלינים.

בנוסף נחתם הסכם עם חברת הליפלייט שתעניק שירות הליקופטרים משדה התעופה בניוארק לאחד משלושה מנחתים בניו יורק ב West 3th and East 34th ו- Downtown Wall St.. המחיר: 250 דולר לכיוון.

מעשה בכלב

ואי אפשר שלא להעלות את הנושא שהיה בכותרות באחרונה, גורלו המר של גור הכלבים שהוכנס לתא אכסון במטוס יונייטד וגווע שם, מקרה נוסף שבו שני כלבים הגיעו ליעד אחר ועוד. "יונייטד לוקחים אחריות מלאה והפיקו לקחים", מדגיש פרידמן, "בשנת 2017 הטיסה יונייטד 140,000 כלבים ועתה הוחלט כי לא יתקבלו הזמנות חדשות לטיסה עם כלבים, עד שהחברה תוכל להציע מארזים חדשים עם פסים זוהרים לכלבים".

מטוס בואינג 777-300 של יונייטד איירליינס. צילום יחצ

יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות בממוצע 4,500 טיסות ביום ל-338 נמלי תעופה על פני שש יבשות. בשנת 2016, הפעילו יונייטד ויונייטד אקספרס יחד יותר מ-1.6 מיליון טיסות והובילו 143 מיליון נוסעים ליעדיהם. עם מרכזים בארה"ב בשדות התעופה של שיקגו, דנוור, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק/ניוארק, סן פרנסיסקו והבירה וושינגטון די.סי. יונייטד מפעילה למעלה מ-487 מטוסים בקווים העיקריים שלה ועוד 475 מטוסים בקווי יונייטד אקספרס. יונייטד היא בין החברות המייסדות של Star Alliance, המספק שירות ל-190 מדינות דרך 28 חברות-תעופה חברות.

AJV – Atlantic Joint Venture מיזם התעופה המשותף ליונייטד איירליינס, לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, SWISS, בריסל איירליינס ואייר קנדה מציע ללקוחות לצפון ומרכז אמריקה מגוון של יתרונות נוספים ובהם היצע רחב של טיסות ומסלולים, שירותים משופרים בנמלי התעופה ותכניות מתגמלות לנוסעים המתמידים, קיצור זמני הנסיעה ותעריפים תחרותיים. לקוחות עסקיים, וסוכני נסיעות נהנים גם הם מהמיזם הודות להזמנת טיסות באופן יעיל, בשילוב היצע עשיר של יעדים ומגוון זמני טיסה.

Exit mobile version