Site icon IAS

יונייטד ונבחרת הכוכבים

יונייטד איירליינס ממשיכה ליישם את מחויבותה לשיפור החוויה שהיא מעניקה ללקוחותיה במועדוני יונייטד ובטרקלינים בשדות תעופה ברחבי העולם וביחד עם חברת Sodexo יחברו יחד אל מובילי תעשיית האירוח במטרה לשדרג את השירות. האנשים שנבחרו להוביל את המהלך:

ארט סמית – השף המפורסם ועטור הפרסים, הסופר, המחנך ובעליהן של מספר מסעדות, לרבות ה-Blue Door Kitchen הצפויה להיפתח בשיקגו – משמש כשגריר קולינרי ויעניק למועדוני יונייטד ולטרקלינים סיוע בתכנון ועיצוב תפריט, כמו גם בתצוגת המנות השונות;

כוכב הקוקטיילים הנודע אדם סגר, אשר יפקח על תוכניות המשקאות החריפים החינמיים ואלה שבתשלום וכן על תהליך הכשרת הברמנים;

מכון דיסני, אשר יספק הכשרה ותמיכה ברמה עולמית בתחום האירוח עבור העובדים המועסקים בטרקליני יונייטד השונים.

״אנחנו רוצים שלקוחותינו ייהנו מהחוויה הטובה ביותר, ופועלים על מנת ליצור חווית טרקלין ייחודית ומובילה בתעשייה בכל רחבי הרשת העולמית שלנו״, אמר ג׳ימי סאמרציץ, סגן נשיא שירותי מזון ומועדוני יונייטד ביונייטד. עם מומחי שירות הלקוחות המקצועיים ביותר בתעשייה, היצע של טרקלינים חדשים, מורחבים ומשופצים בכל רחבי העולם וגישה חדשנית למצוינות בשירות – אנחנו מחויבים להעלות את הרף ולהביא את חווית הלקוח לגבהים חדשים״.

״אני שמחה על כך שההסכם הגלובלי החדש הזה יאפשר לתרום לאיכות חיים משופרת בקרב לקוחות יונייטד, באמצעות הענקת חווית טרקלין של הדור הבא במיקומים שונים ברחבי העולם״, ציינה מישל לאנדל, מנכ״לית קבוצת – Sodexo.

אודות יונייטד

יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות בממוצע 5,055 טיסות ביום ל-373 נמלי תעופה על פני שש יבשות. בשנת 2014, הפעילו יונייטד ויונייטד אקספרס יחד קרוב לשני מיליון טיסות והובילו 138 מיליון נוסעים ליעדיהם. עם מרכזים בארה"ב בשדות התעופה של שיקגו, דנבר, יוסטון, לוס אנג'לס, ניו יורק/ניוארק, סן פרנסיסקו והבירה וושינגטון די.סי, יונייטד מפעילה למעלה מ-700 מטוסים בקווים העיקריים שלה.

השנה קולטת החברה 34 מטוסי בואינג חדשים, לרבות ER 787-900 בצפון אמריקה, ו-49 מטוסים חדשים מסוג Embraer 175 ליונייטד אקספרס. יונייטד היא בין החברות המייסדות של Star Alliance, המספק שירות ל-193 מדינות דרך 27 חברות-תעופה חברות. למעלה מ-84,000 עובדי החברה מתגוררים בכל מדינה בארה"ב ובארצות שונות ברחבי העולם. למידע נוסף, בקר באתר united.com, עקוב אחרינו בטוויטר דרך @United, או התחבר אלינו בפייסבוק. מניות החברה האם של יונייטד, United Continental Holdings, Inc, נסחרות בבורסת ניו יורק תחת הסימול UAL.

Exit mobile version