Site icon IAS

יונייטד השיקה את מטוס הבואינג 777-300

יונייטד השיקה בסוף השבוע הזה את מטוס הבואינג 777-300 – הדגם החדש ביותר של חברת התעופה, מצוייד במושבי מחלקת העסקים החדשה שלה, יונייטד פולאריס – בקו הטיסות שהיא מפעילה בין תל אביב לבין ניו יורק/ניוארק, כאשר הטיסה הראשונה יצאה לדרך ביום שבת, 5 במאי. הדגם החדש מחליף את מטוס הבואינג 777-200 באחת משתי הטיסות היומיות שמפעילה החברה.

״אנחנו שמחים להוסיף את 777-300 לקו הטיסות שלנו בין תל אביב לבין ניו יורק״, אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד בישראל. ״אני משוכנע שלקוחותינו בישראל יעריכו את חווית הטיסה המשופרת שמעניקים מושבי מחלקת העסקים יונייטד פולאריס החדשה, אשר זמינה במטוס זה״.

תל אביב – ניו-יורק הוא מסלול הטיסה השני – לצד הטיסות שמפעילה החברה בין סן פרנסיסקו לבין הונג קונג, שהחלו ב-25 במרץ – אשר יעשה שימוש בבואינג 777-300 החדש. מטוס בואינג 777-300 הראשון סופק ליונייטד בדצמבר 2016, והחברה מצפה לקבל את כל 14 מטוסי 777-300 במהלך השנה.

מושבים חדשים במחלקת העסקים

מטוס הבואינג 777-300 של יונייטד מציג חלל פנימי מודרני – מעוצב בשיתוף עם חברת העיצוב, PriestmanGoode – אשר בו הותקנו מושבי מחלקת העסקים יונייטד פולאריס החדשה של חברת התעופה. כל אחד מהמושבים דמויי הסוויטה של יונייטד פולאריס כולל גישה ישירה למעבר וניתן להטותו בזווית של 180 מעלות, שהופכת את המושב למיטה שטוחה בגודל של עד 1.90 מ' ורוחב של עד 58 ס"מ, עם אופציות בלתי נגמרות של התאמת המשענת, תמיכה מהירה בגב התחתון, שטח אחסון נרחב, מספר משטחים המאפשרים לנוסע לאכול ולעבוד במקביל, חיבור AC אוניברסלי, שני חיבורי USB, צג HD בגודל 16 אינץ׳, מחיצות אלקטרוניות המספקות פרטיות למושבים שממוקמים במרכז, תאורת אווירה ושלט "נא לא להפריע" מואר.

בנוסף, יחידת בר חדשה, בציפוי שיש, מציעה ללקוחות במחלקת עסקים לשבת למשקה או חטיף של אמצע הטיסה.

המושבים החדשים מייצגים חלק מהשקת יונייטד פולריס, שעוברת את השינוי והשיפור הגדולים ביותר שעבר מוצר של החברה בעשור האחרון ומציגה חווית שינה משופרת עבור הנוסעים הבין-יבשתיים..

המטוס כולל 60 מושבים במחלקת עסקים, בתצורה של 1-2-1, עם גישה ישירה למעבר מכל המושבים.

חווית הטיסה

המטוס כולו מורכב מאלמנטים מותאמים אישית וממותגים, ביניהם שטיחים, בדים וחיפויי קיר – כולם, בדומה למושבים המיוחדים של פולריס – עוצבו במיוחד עבור יונייטד איירליינס. גם השירותים עוצבו מחדש וכוללים מתקנים מודרניים וכיורים בסגנון כפרי תוך מיקוד במתן תחושת טיסה רגועה לנוסעים. עיצוב תא הנוסעים החדש כולל תאורת אווירה LED לשינה טובה ולסיוע בהתמודדות עם פערי השעות. האביזרים השונים בתא הנוסעים מבוססים על חומרים בעלי מגע ומרקם רכים במיוחד המספקים תחושה איכותית ויוקרתית, וגם משמשים כסופגי רעש.

מחלקת התיירים United Economy

המושבים במחלקת התיירים United Economy תומכים בשתי אפשרויות ״הקרנה פרטית״ שמספקת יונייטד: מערכת בידור אישית על פי דרישה, הכוללת צגים מובנים בגב המושב וחיבורי USB, כמו גם מערכת הבידור האישית של יונייטד, אשר מזמינה את הלקוחות לצפות באלפי סרטים ותוכניות טלוויזיה על גבי המכשירים האלקטרוניים שלהם; הלקוחות יהנו גם מגישה לשקעי חשמל מובנים במושב וחיבור Wi-Fi לוויני. המטוס כולל 102 מושבים במחלקת United Economy Plus בתצורה של 3-4-3 עם מרווח של 34 אינץ׳; ו-204 מושבים במחלקת התיירים United Economy בתצורה של 3-4-3 עם מרווח של 31 אינץ׳.

Exit mobile version