Site icon IAS

יונייטד ביקשה אישור להפעלת טיסות ישירות בקו יוסטון – האנדה

יונייטד תפעיל טיסות ישירות בקו יוסטון – האנדה. צילום יונייטד

יונייטד איירליינס (United Airlines) הודיעה על בקשתה למשרד התחבורה האמריקני (DOT) בדבר הפעלת טיסות ישירות בקו יוסטון – האנדה טוקיו. האישור יהפוך את יונייטד לחברת התעופה הראשונה בארה"ב שתפעיל קו טיסות ישיר בין שני היעדים.

הפעלת הטיסות תעודד את הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות ואת יותר מ-240 חברות להן קשרים מסחריים עם יפן, הממוקמות באזור יוסטון והמעסיקות למעלה מ-70 אלף עובדים בטקסס, כמו גם צרכנים המתגוררים בקהילות ברחבי דרום ארה"ב. חברות יפניות תרמו ל- 119 פרויקטים בטקסס שאחראים להשקעה של 6.9 מיליארד דולר ו-19,620 מקומות עבודה חדשים. לעומת זאת, חברות אמריקניות בטקסס תרמו ל- 25 פרויקטים ביפן, אחראים להשקעה של 799 מיליון דולר ו-1,667 משרות חדשות.

ליוסטון יש כעת טיסה אחת להאנדה (המופעלת על יד חברה זרה, לא אמריקנית) לניו יורק/ניוארק יש 5, ללוס אנג'לס 7, לשיקגו 3, לוושינגטון די.סי ולדאלאס/פורט וורת' יש 2 לכל אחד.

"בין האוכלוסייה הגדלה בהתמדה ובין מגזרי האנרגיה והחדשנות המשגשגים, אזור יוסטון הפך למרכז מרכזי לנסיעות עסקיות ונופש כאחד", אמר פטריק קוויל (Patrick Quayle), סגן נשיא בכיר, תכנון רשתות גלובליות ובריתות ביונייטד איירליינס. "אם יוענק האישור על ידי ה-DOT, השירות החדש ישפר את מגוון אפשרויות הטיסה לטוקיו האנדה עבור צרכנים ברחבי דרום ארצות הברית, ויחזק את השותפות הכלכלית בין יפן ליותר מ-240 עסקים הקשורים באזור יוסטון רבתי".

יונייטד מפעילה את רשת הנתיבים המקיפה ביותר בעולם מכל חברת תעופה אמריקנית, ועבדה במרץ על פיתוח רשת קווי הטיסות היפנית כדי לקדם תחרות ולספק אפשרויות שירות משתלמות ועקביות לנוסעים בארה"ב. השירות לטוקיו של יונייטד משתרע כיום על כל שבעת המוקדים של חברת התעופה בארה"ב וכולל מספר טיסות לכל אחד משדות התעופה האנדה ונריטה.

יונייטד היא חברת התעופה הגדולה ביוסטון, עם יותר מ-14,000 עובדים ויותר מ-400 טיסות יומיות, כולל למעלה מ-70 טיסות יומיות בינלאומיות. על פי מחקר חדש של Compass Lexecon, הרכזת של יונייטד ביוסטון והוצאות המבקרים הזרים בנמל התעופה בטיסות יונייטד וברית התעופה Star Alliance תומכות בתוצר המקומי הגולמי המוערך ב- 5.3 מיליארד דולר בשנה בטקסס.בשנת 2022 התעסוקה הישירה של יונייטד ביוסטון תרמה 1.2 מיליארד דולר לפעילות הכלכלית.

Exit mobile version