Site icon IAS

יונייטד איירליינס מתכננת לחדש בקרוב את הטיסות לישראל

מטוס יונייטד איירליינס . צילום יח"צ

לזה כולם ציפו. יונייטד איירליינס (United Airlines), חברת התעופה האמריקנית תחדש את טיסותיה לישראל לאחר שהופסקו עם פרוץ מלחמת 'חרבות ברזל'.  הטיסות הראשונות בקו ניוארק-תל אביב, ב-2 וב-4 במרץ, תבצענה עצירה במינכן כדי להבטיח שכל ספקי השירות יהיו מוכנים לתמוך בשירות מלא לניוארק וממנה. לא מתוכננות יציאות מניוארק לתל אביב ב-3 וב-5 במרץ. המטרה לחדש בקביעות את השירות היומי לתל אביב החל מה-6 במרץ.

יונייטד איירליינס תהיה חברת התעופה האמריקנית הראשונה לחדש את הטיסות לישראל, כאשר בשלב זה רק אל על מפעילה  טיסות ישירות מישראל לארה"ב. יונייטד איירליינס ערכה הערכת בטיחות מפורטת במהלך קבלת החלטה זו, שכללה עבודה צמודה עם מומחי אבטחה וגורמי ממשל בארה"ב ובישראל. כמו כן, החברה עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם איגודי האוויר והדיילים כדי לפתח את הפרוטוקולים לוודא שהם בטיחותיים ומעודכנים היטב.

יונייטד איירליינס תמשיך לעקוב אחר המצב ולהתאים את לוח הזמנים בהתאם לנדרש, כולל שינויים בשירות המתחדש בין ניו יורק/ניוארק לתל אביב .

החברה תפעיל טיסה יומית שנייה מתל אביב מניוארק בחודש מאי 2024 עם התאוששות הביקוש לטיסות. הקווים מסן פרנסיסקו, וושינגטון דאלס ושיקגו או'הייר יעברו הערכה לגבי חידוש החל מהסתיו.

 

יונייטד איירליינס חושפת סדרת טיסות קיץ ליעדים מובילים – לכתבה לחצו כאן

Exit mobile version