Site icon IAS

יונייטד איירליינס משיקה טיסה ישירה בין תל אביב לוושינגטון די.סי.

מטוס בואינג 777-200 של יונייטד איירליינס.ממאי 2019 לוושינגטון. צילום יח"צ

יונייטד איירליינס הודיעה היום (ה'), כי תזניק את חגיגות שנת ה-20 לפעילותה בישראל עם השקת טיסה חדשה ישירה בין נמל התעופה בן גוריון לנמל הבית שלה וושינגטון דאלֶס (Dulles), החל מה-24 במאי 2019 (לכיוון מערב), בכפוף לאישור ממשלתי. יונייטד הינה חברת התעופה האמריקנית הראשונה שתחבר בין שתי הערים בטיסה ישירה.

קו הטיסות החדש של יונייטד יציע לנוסעים גישה נוחה וישירה בין ישראל לוושינגטון די.סי. ולמרכזי ההי-טק העסקיים באזור המחוזות פיירפאקס ולאונדן, בוירג'יניה. לקוחות אשר טסים ליעדים אחרים בארה"ב, ימצאו מבחר של יותר מ-200 טיסות המשך נוחות ליעדים מרכזיים ברחבי ארה"ב, בין אם מדובר ביעדים עסקיים או ביעדי פנאי ותיירות

ליונייטד היצע גדול יותר של קווים ישירים בין ישראל לארצות הברית מכל חברת תעופה אמריקנית אחרת.

הטיסה לוושינגטון דאלס תהיה הטיסה הישירה הרביעית שמפעילה יונייטד בין תל אביב לארצות הברית, בנוסף לקווים הקיימים: פעמיים ביום בין תל אביב לניו יורק/ניוארק וטיסה יומית בין תל אביב לסן פרנסיסקו.

קו ישיר לבית הלבן

מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, אבי פרידמן. צילום יח"צ

"בעמדנו בפני חגיגות 20 שנות פעילות בישראל, אני רוצה להודות לכל לקוחותינו ועובדינו אשר עזרו לנו להפוך את יונייטד לחברת התעופה האמריקנית המובילה המשרתת את הקו לישראל", אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל, "אנו מודים לממשלת ישראל על תמיכתה ועל שיתוף הפעולה המתמשך בינינו. אנו מצפים להמשיך ולשרת את ישראל עם קו חדש זה לטובת כל לקוחותינו הטסים בקו שבין ישראל לבירת ארצות הברית".

שר התיירות, יריב לוין, בירך  את חברת יונייטד עם השקת קו נוסף בין ישראל לארצות הברית – קו ישיר לבית הלבן. לדבריו, ההכרזה על הקו מוושינגטון לתל אביב, בשיתוף פעולה עם משרד התיירות "הינה דרך נפלאה לציין 20 שנות פעילות של יונייטד בישראל.  פתיחת הקו תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל, ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים – מאמץ שמביא לשיאים חדשים בתיירות הנכנסת לישראל״.

הקו החדש של חברת יונייטד בין תל-אביב לוושינגטון דאלֶס, יניב טיסות המשך לכ-70 יעדים בארה"ב ובהם אטלנטה, בוסטון, שיקאגו, קליבלנד, יוסטון, דאלאס ופורט לאודרדייל.

וושינגטון דאלֶס, משמשת כנמל בית של יונייטד מאז 1986 ומציעה לנוסעים יותר מ-230 טיסות ביום ברחבי ארצות הברית  ויותר מ-30 טיסות בינלאומיות ליעדים תיירותיים ועסקיים חשובים, ב-24 מדינות באירופה, אסיה, מרכז, צפון ודרום אמריקה. שדה התעופה מהווה את שער הכניסה העיקרי לאזור, בהיבט פיתוח כלכלי ותיירותי בינלאומי.

תל אביב (TLV) – וושינגטון  דאלֶס (IAD) החל מה- 24 במאי 2019

טיסה תדירות עיר המראה נחיתה מטוס
UA 73 שלישי,שישי,ראשון TLV – IAD 12:20 a.m. 5:50 a.m. Boeing 777-200ER
UA 72 רביעי,שישי,ראשון IAD – TLV 10:30 p.m. 4:30 p.m. +1 Boeing 777-200ER

 

Exit mobile version