Site icon IAS

יונייטד איירליינס מציגה: "לטוס בשמים ידידותיים"

חברת התעופה יונייטד איירליינס חרטה על דגלה את שמירת איכות הסביבה והציגה אתמול (ה') במסיבת עיתונאים, שהתקיימה במתחם שרונה בתל אביב, את הקמפיין החדש "לטוס בשמים ידידותיים".
 
מדובר בשורה של מהלכים שיתרמו לשמים נקיים וידידותיים יותר: הפחתת השימוש בדלק ושיפור נצילות הדלק במטוסים ובכלי הרכב באמצעות חדשנות טכנולוגית, ניצול  דלקים חלופיים יעילים וידידותיים לסביבה ושיתוף פעולה גלובלי לקידום ההגנה על הסביבה.
 
משנת 1994 רשמה יונייטד שיפור של 32% בנצילות הדלק באמצעות השקעה בצי ובציוד מודרניים ויעילים בצריכת הדלק. עד שנת 2019 יצטרפו לצי החברה 132 מטוסים חדשים שיפחיתו ב-20% את צריכת הדלק. למעלה מ-500 מטוסי החברה מצוידים כבר בכנפונים התורמים להפחתה של כ-5% בצריכת הדלק ויותר מ-24% מכלי הרכב הפועלים בשירות הקרקע הם חשמליים או מונעים בדלקים חלופיים.
 
כמו כן,מפעילה יונייטד איירליינס תוכניות למחזור ולהפחתת כמות הפסולת בטיסה, בנמלי התעופה ובמתקניה. במהלך שש השנים האחרונות מחזרה החברה יותר מ-1.7 מיליון ק"ג של פחיות ופריטי פלסטיק מתוך הפסולת המיוצרת בטיסה.
 
בנוסף, מבצעת חברת התעופה שורה של צעדים במטרה לשדרג את שירות הלקוחות.  "המושג 'ידידותי לנוסע' הדהד במשוב שהתקבל מלקוחותינו ומשותפינו לעבודה. קמפיין המותג החדש שלנו מבטא את ההתמקדות בלקוח, הבאה לידי ביטוי בכל השקעותיה של החברה", אמר טום אוטול, סגן נשיא בכיר לשיווק ונאמנות לקוחות בחברת יונייטד.
 
אבי פרידמן, מנכ"ל חברת יונייטד איירליינס בישראל  הדגיש שמחלקת "אקונומי פלוס" רשמה הצלחה גדולה מרגע השקתה. במחלקה, 74 מושבים המהווים שליש מכלל המושבים במטוס הבואינג 777 שמפעילה החברה בשתי טיסות יומיות מתל אביב לניוארק. "על טיסה יומית שלישית אין מה לדבר בשלב זה", אמר אבי פרידמן. בנוסף, לשאלתי בדבר אפשרות להפעיל בקו מטוס בואינג 787 דרימליינר, ענה המנכ"ל: " לא בעתיד הקרוב".

https://www.youtube.com/watch?v=a6sdZu7-FVA

Exit mobile version