Site icon IAS

יונייטד איירליינס מעניקה הזדמנויות עסקיות לנשים

המועצה הלאומית למיזמים עסקיים של נשים בארה"ב (WBENC) הכתירה את United Airlines, זו השנה השלישית ברציפות, כתאגיד מוביל עבור עסקים הנמצאים בבעלות נשים ומנוהלים על ידן.

 

"התאגידים המובילים באמריקה עבור מיזמים עסקיים של נשים" הוא הפרס הלאומי היחיד המעלה על נס תאגידים המפעילים תכניות להעלאת שיעור הנשים בקרב ספקים ברמה עולמית.

 

תוכניות אלה יוצרות שוויון הזדמנויות עבור מיזמים של נשים ומייצרות נפח עסקים גדול עם חברות אלה. יונייטד היא חברת התעופה היחידה שדורגה ברשימת השנתית ה-15 של ה-WBENC. עובדים מרקעים, גילאים, מוצאים אתניים, סגנונות חיים ותרבויות שונים, מכל רחבי העולם, מרכיבים את כוח העבודה הגלובלי של יונייטד המונה 85,000 אנשים.

 

"אנו סבורים שההקפדה על הכללת מיעוטים ונשים היא אחד מהיתרונות החשובים ביותר שלנו ביונייטד", אמרה קטרינה מאנינג, סגנית נשיא לרכש טכני ביונייטד. "והיא אינה באה לידי ביטוי רק בעובדים, אלא גם מעצבת את הקשרים שלנו עם הספקים והשותפים העסקיים שלנו. בחרנו להעניק עדיפות לנושא זה ולהבטיח כי ספקים קטנים, בבעלות מיעוטים ונשים יקבלו הזדמנויות ביונייטד".

 

ההכרה של WBENC נובעת מיוזמת ה-Supplier Diversity של יונייטד, המהווה חלק בלתי נפרד מהפעילות העסקית של חברת התעופה. התוכנית נועדה להבטיח כי מיזמים מאושרים בבעלות מיעוטים, נשים, יוצאי צבא, להט"ב ועסקים קטנים יזכו בהזדמנויות להתחרות על אספקת מוצרים ושירותים במסגרת שרשרת האספקה הרחבה של יונייטד.

 

בשנה שעברה, הוכתרהיונייטד כתאגיד השנה על ידי המועצה לקידום ההכללה של ספקים בבעלות מיעוטים בארה"ב. בנוסף ל-WBENC, יונייטד חברה במועצה הלאומית לפיתוח ספקים בבעלות מיעוטים ובמועצות מסונפות מקומיות רבות, כגון המועצה לפיתוח ספקים בבעלות מיעוטים בשיקגו, המועצה לפיתוח ספקים בבעלות מיעוטים ביוסטון, ברית המיזמים העסקיים של נשים והמרכז לפיתוח עסקי לנשים.

 

Exit mobile version