Site icon IAS

יונייטד איירליינס: חידושים מרעננים בטיסה לניוארק

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה היום (ד') במפגש עיתונאים שנערך במסעדת מסה תל אביב על שילובו של מטוס בואינג 777-300ER בטיסותיה בקו לארה"ב. מדובר בדגם החדש ביותר בצי החברה, שיחליף את הבואינג 777-200 החל מ-5 במאי 2017 ויפעל באחת משתי הטיסות היומיות של החברה לארה"ב. המטוס החדש יופעל בקו הטיסות סן פרנסיסקו – הונג קונג בנוסף לזה של ניוארק תל אביב.

אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס ציין כי הודות למטוס החדש טיסות AU90 ו- UA91 מתל אביב לניו יורק/ ניוארק יכללו מעתה מאה מושבים נוספים בכל כיוון. הדגם החדש כולל 366 מושבים: 60 מושבים במחלקת העסקים יונייטד פולאריס, 204 מושבים במחלקת התיירים יונייטד אקונומי  ו-102 מושבים מרווחים יותר במחלקת אקונומי פלוס שמספקים מרחב נוסף לרגליים.

מטוס הבואינג  777-300ER הראשון סופק ליונייטד בדצמבר 2016, והחברה מצפה לקבל את כל 14 המטוסים הנוספים במהלך השנה.

טיסה AU90 תמריא מניוארק ב-23:45 ותנחת בישראל ב-16:20 ביום למחרת  וטיסה UA91 מתל אביב תמריא ב- 23:10 ותנחת בניוארק ב-4:35 באותו היום.

מטוס 777-300ER  של יונייטד מציג חלל פנימי מודרני – שעיצבה חברת PriestmanGoode – אשר בו הותקנו מושבי מחלקת העסקים יונייטד פולאריס החדשה של חברת התעופה. כל אחד מהמושבים דמויי הסוויטה של יונייטד פולאריס יכלול את הפיצ׳רים הבאים: גישה ישירה למעבר, שלט ״נא לא להפריע״, תאורת אווירה, תמיכה  בגב התחתון, שטח אחסון נרחב, מספר משטחים המאפשרים ללקוחות לאכול ולעבוד במקביל, צג HD בגודל 16 אינץ׳ ומחיצות אלקטרוניות המספקות פרטיות למושבים שממוקמים במרכז.

למושבים במחלקת התיירים United Economy  שתי אפשרויות בידור (״הקרנה פרטית״) שמספקת יונייטד: מערכת הבידור האישית של יונייטד, שמזמינה את הלקוחות לצפות באלפי סרטים ותוכניות טלוויזיה על גבי המכשירים האלקטרוניים שלהם; כמו גם מערכת בידור אישית על פי דרישה, הכוללת צגים בגב המושב וחיבורי USB. הלקוחות ייהנו גם מגישה לשקעי חשמל מובנים במושב וחיבור  Wi-Fi לוויני.

חווית הטיסה במחלקת פולאריס מתחילה עוד לפני ההגעה למטוס עם טרקלינים חדשים שמציעים ארוחות גורמה, מקלחות מעוצבות וחללי שינה. הטרקלין הראשון נחנך בשיקגו ואלו של סן פרנסיסקו וניו יורק יושקו בהמשך השנה. בחווית השירות המלאה, מהטרקלין ועד הנחיתה הושקעו למעלה מ-12 אלף שעות מחקר. מושבי פולאריס החדישים יושקו בקווים לתל אביב, ב-5 במאי 2017. אבי פרידמן הוסיף וציין כי מחלקת הפולאריס קיימת כבר במטוסי הדרימליינר 787 הפועלים בקו לסן פרנסיסקו.

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין יונייטד וחנות היוקרה Saks Fifth Avenue הניב קולקציית מצעים אשר עוצבה על מנת לספק נוחות מרבית, המציעה בין השאר שמיכות פלוסין, שמיכות יום קלות וכריות בגדלים שונים. בכל הטיסות יוצעו במהלך השנה גם נעלי בית, ובטיסות שאורכן מעל 12 שעות תוצענה גם פיג׳מות מעוצבות.

ערכות השירות החדשות יכללו בין השאר מסכות עיניים בעלות עיצוב ארגונומי ומוצרים נוספים מבית Soho House & Co.’s Cowshed Spa. 

עם הצגת יונייטד פולאריס, חברת התעופה הודיעה על תרומה של עשרות אלפי כריות, שמיכות ופריטי שירות אחרים לארגון Fisher House Foundation, אשר יונייטד ועובדיה תומכים בו מזה זמן רב.

נוסעי יונייטד פולאריס ייהנו מתפריטים מיוחדים ומשתנים בהתאם לקו ולעונה, שפותחו במסגרת שיתוף פעולה עם The Trotter Project והשפים המוערכים שלו, ביניהם השף ביל קים מהמסעדות המפורסמות בשיקגו:  Urbanbelly, bellyQ ו-Belly Shack.

יונייטד תציע חווית יין משודרגת, שתכלול מבחר יינות מובחר בהמלצת הסומלייה המומחה של החברה, 12 סוגים: 6 יינות אדומים ו-6 לבנים. השירות במהלך הטיסה כולל גם גלידה סאנדיי ייחודית, מגש קינוחים עשיר ומגוון כולל יינות קינוח.

בקווים לישראל וממנה כל המנות, כולל מגש הקינוחים, הוכנו במיוחד על ידי השפים אביב משה, מאיר אדוני ומיקי שמו. בטיסות יונייטד כיום מגישים גם גלאט כושר, כולל במחלקת פולאריס בה המנות שודרגו.

אביב משה: "הדבר הכי חשוב בעיניי שחברת התעופה לא הגבילה אותי ונתנו לי יד חופשית לעבוד בדיוק כמו במסעדה ולכן גם התוצאות בדיוק כמו הכנה והגשה מיידית. "

מיקי שמו:" בניתי קינוחים שלא יהיו מתוקים מידי, הכל במידתיות , מגמה שתופסת תאוצה. הרעיון לשמח את האנשים וזה אתגר עבורי. יש לנו עדיין דרך ארוכה ונשדרג כל הזמן את הקינוחים."

טעימה הוגשה היום לעיתונאים במסעדת מסה תל אביב וכללה תפריט עשיר:

עגבניות שטח צלויות על הפלנצ'ה, מוצרלה באפלו, פונדו בוואריה ובלסמי.

קפלטי סלק וגבינת עיזים ברוטב גאודה מעושנת.

קבב דגים לבנים בקארי אדום וחלב קוקוס עם בוקצ'וי, פלפלים ואורז שבבי קוקוס.

חזה עוף בויניגרט שיפקה, קרם תפו"א, בצל קריספי ואפונת שלג.

צלעות טלה, סיגר שוארמה, חמאת זעפרן וניוקי.

קינוחים – מיקי שמו.

 

Exit mobile version