Site icon IAS

יונייטד איירליינס חוגגת 90 שנות עשייה

כאשר מטוס מדגם Swallow המריא מהעיר פאסקו, וושינגטון, בטיסת דואר אוויר לכיוון העיר בויסי, איידהו, ב-6 באפריל 1926, היה זה האות לתחילתן של 90 שנות פעילות של יונייטד איירליינס בתחום התעופה. מאז, יונייטד הטיסה למעלה מ-4 מיליארד איש לפגישות עסקיות חשובות, אירועים משפחתיים, חוויות ותרבויות חדשות והכי חשוב: זה לזה.

״ביום ההולדת ה-90 שלנו, לא יכולתי להיות גאה יותר במורשת העשירה שלנו ובעתיד המרגש שצפוי ליונייטד. אני רוצה להודות ללקוחותינו על הנאמנות שלכם לאורך השנים, ולומר שאנחנו מצפים להמשיך ולשרת אתכם עוד שנים רבות, בעודנו ממשיכים לשפר את חווית הלקוח שלנו, היום ובעתיד״, אמר אוסקר מוניוז, נשיא ומנכ״ל יונייטד איירליינס. ״אני גם רוצה להביע את הכרת התודה העמוקה שלי לצוות אנשי המקצוע של יונייטד, הכולל למעלה מ-84,000 מקצועני תעופה, על עבודת הצוות, התשוקה והמסירות חסרות התקדים שלכם. עזרתם להפוך את העולם למקום קטן יותר בכך שאיחדתם מיליארדי אנשים ברחבי העולם בבטיחות ובנוחות״.

יונייטד ניצבת בחזית החדשנות של תעשיית התעופה מזה 90 שנה. כמה מהחידושים החלוציים הללו כוללים:

הקמת המטבח המוטס הראשון בתחום התעופה המסחרית, בשנת 1936. הארוחה הראשונה שהוגשה הציעה אפשרות בחירה בין עוף מטוגן לבין ביצה מקושקשת. כיום יונייטד מגישה למעלה מ-50 מיליון ארוחות מדי שנה.

הנהגת תוכנית התחזוקה הפרוגרסיבית הראשונה בתעשייה, אשר שיפרה את היעילות בצורה דרמטית. כיום יונייטד מעסיקה צוות תפעול טכני המונה 12,500 עובדים, שנמצאים ביותר מ-60 תחנות ברחבי העולם.

השקת שידורי טלוויזיה חיים בתעשיית התעופה כבר בשנות ה-60. הנוסעים שטסו בטרקלין הטיסה של בואינג 707 יכלו לשבת יחדיו ולצפות בשידורי טלוויזיה חיים בעודם טסים מעל ערים מרכזיות. כיום יש ליונייטד 216 מטוסים המצוידים ביכולות שידורי טלוויזיה חיים, המציעים את המגוון הרחב ביותר של תוכן מדיה מוזרמת בקרב כל חברות התעופה האמריקניות, והחברה מפעילה 700 מטוסים הכוללים חיבור WiFi לווייני – צי המטוסים הגדול ביותר בעולם המצויד בחיבור אינטרנט אלחוטי לווייני.

הראשונה ששילבה בצי שלה מטוסי נוסעים סילוניים, השיקה את הבואינג 777 והייתה הלקוחה הראשונה של מטוס בואינג 787 Dreamliner בצפון אמריקה.

יונייטד, הראשונה שטסה לכל 50 המדינות בארה״ב, השיקה את הטיסה הישירה הראשונה אי פעם בין ארה״ב לבין צ'נגדו, סין. יונייטד היא גם חברת התעופה האמריקנית הראשונה אשר מציעה טיסות ישירות בין ישראל לבין החוף המערבי בארה״ב, עם קו ישיר בין סן פרנסיסקו ותל אביב.

יונייטד עשתה לאחרונה היסטוריה, כאשר הפכה לחברת התעופה האמריקנית הראשונה אשר החלה לעשות שימוש בדלק ביולוגי בר קיימא בקנה מידה מסחרי במהלך הטיסות הסדירות שלה.

חברת וארני איירליינס (Varney Air Lines) הפעילה את הטיסה הראשונה שלה לפני 90 שנה בדיוק. וארני איירליינס, אשר נוסדה על ידי וולטר ט. וארני, הפכה לאחת מחברות התעופה שייסדו את יונייטד איירליינס. בשנת 1934, וארני השיקה את Varney Speed Lines, החברה שבסופו של דבר תהפוך לקונטיננטל איירליינס.

יונייטד איירליינס ויונייטד אקספרס מפעילות בממוצע 5,055 טיסות ביום ל-373 נמלי תעופה על פני שש יבשות. בשנת 2014, הפעילו יונייטד ויונייטד אקספרס יחד קרוב לשני מיליון טיסות והובילו 138 מיליון נוסעים ליעדיהם. 

 

Exit mobile version