Site icon IAS

יונייטד איירליינס השיקה תפריטים חדשים בקו לישראל

חברת התעופה יונייטד איירליינס ממשיכה להפתיע ולחדש ומשיקה בימים אלה תפריטים חדשים, פרי יצירתם של שני השפים המובילים בישראל אביב משה ומאיר אדוני, בעלי מסעדות בעילית מסה וכתית בתל אביב. השניים הצטרפו לצוות הקולינרי המייעץ של יונייטד איירליינס בישראל לפני כשנתיים במטרה לפתח יחדיו את התפריטים החדשים.

יונייטד מקיימת בישראל קשרי עבודה קולינריים מאז שנת 2005 עם שפים סלבריטאים, המייצגים סגנונות בישול שונים כדי לייצר תפריט גורמה איכותי רגיל וכשר (גלאט) ברמה גבוהה לנוסעי מחלקת ה- BusinessFirst של יונייטד הטסים בקו הדו יומי בין תל אביב לנמל הבית של החברה בניו יורק – שדה התעופה ניוארק ליברטי (זאת בנוסף לתפריט הרגיל פרי יצירתם של צוות השפים של יונייטד).

לדברי אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל:"שותפות קולינרית זו הינה בת יותר מ-10 שנים והיא הטביעה את חותמה על רמת התפריטים הגבוהה מחד ועל ציפיותיהם של הנוסעים מאידך. האתגר שניצב בפנינו היה כיצד ליישב ציפיות אלה עם הרצון ליצור תפריט חדשני שהוא יותר מגביל ממסעדה ואשר מבטא את הייחודיות של כל אחד מהשפים."

השפים אביב משה ומאיר אדוני, נמנים עם מובילי הקולינריה בישראל בשנים האחרונות ואף זכו להכרה עולמית. השניים הרכיבו תפריטים המשקפים פרשנות למאכלים עממיים תוך שילוב טכניקות בישול מאזור פרובנס ודרום איטליה, עם שימת דגש על חומרי גלם טריים באיכות הגבוהה ביותר.


צוות השפים של יונייטד ביקר בישראל ובחן את המתכונים וחומרי הגלם ורק לאחר מתן אישורם יוצאים לדרך התפריטים החדשים, ארבעה בסך הכל (שניים לכל שף). התפריטים מתחלפים מידי חודש, ובסבבים של אחת לרבעון.

מה חדש בתפריט:
בתפריט ארוחת הערב – עוף צלוי בתנור על מצע של פולנטה תירס, בצל ופטריות צלויים ובצל ירוק מאודה. פילה דג סרגוס לצד קונפי שום עם עגבניות יבשות על פסטה זוקיני ושום צלוי ועוד. בין הקינוחים ניתן למצוא חלבה ומוס פיסטוקים, טארט וניל עם אננס ועוד.

בתפריט ארוחות הבוקר – בלינצ'ס גבינה וגרירת תפוז עם צימוקים וחמוציות, חביתת עשבי תיבול וגבינת פטה עם זוקיני ופלפלים אדומים קלויים על האש עם עגבניות שרי ועוד.

החל מ-1 ביוני יונייטד איירליינס תעניק ללקוחותיה במחלקת תיירים, בטיסות בינלאומיות ארוכות טווח , חוויה חדשה לחלוטין של אוכל איכותי במיוחד בטיסה, באמצעות מהלך שמטרתו לספק לנוסעים ארוחות טעימות בחינם, המורכבות ממנות גדולות יותר, בירה ויין חינם. כמו כן, תינתן אפשרות לרכישת חטיפי פרימיום.
החברה תציג את חווית המזון והמשקאות הזו, המהווה שדרוג משמעותי, החל מ-1 ביוני בטיסות מעבר לאוקיינוס האטלנטי, בטיסות בין ארה"ב וארגנטינה, ברזיל וצ'ילה ובמרבית הטיסות מעבר לאוקיינוס השקט.

שירות חדש של ארוחה מרובת מנות – יונייטד תרחיב את היצע הארוחות הזמינות בחינם במחלקת תיירים כך שיכללו 3 מנות דשנות, שיתחילו במשקה וחטיף גבינה וקרקרים, חטיפי ברוסקטה אפויה מחיטה מלאה או ממרח גבינת קירי וקרקרים, שלאחריהם תגיע מנה עיקרית נדיבה שתוגש עם סלטים מרעננים ולחם בעבודת יד.

הארוחות מרובות המנות יכללו מנות חדשות, שיצר צוות השפים של יונייטד, ביניהן: בשר הודו ברוטב ברביקיו פיקנטי בנוסח ביתי, שמוגש עם פירה בטטה, לקט ירקות לחמניות ג'בטה בעבודת יד וסלט מנגו וירבוז. רביולי טוסקני ברוטב פלפל אדום קלוי, שמוגש עם לחמניית ג'בטה קטנה בעבודת יד וסלט דגנים מעורבים. מנת אטריות אודון עם ירקות מוקפצים ברוטב ג'ינג'ר וסויה, שמוגשת עם לחמניית בגט קטנה מקמח מעורב וסלט גרגרי חיטה ותפוחים.

למנה האחרונה הלקוחות יוכלו ליהנות מקינוח פרימיום, דוגמת גלידה איטלקית, סורבה, גלידה או מוס.

בירה ויין ללא תשלום– יונייטד תציע בירה ויין ללא תשלום לטסים במחלקת תיירים בטיסות בין יבשתיות עם שירותי הארחה מרובת המנות. כל לקוח יקבל גם בקבוק מים, שיסייע לו להישאר רענן במהלך הטיסה. בנוסף, הלקוחות יוכלו לרכוש חצי בקבוק יין פרימיום ויונייטד תמשיך להציע משקאות חריפים למכירה.

הרחבת תפריט חנות החטיפים לבחירה – חברת התעופה תציע חטיפים למכירה במחלקת תיירים בטיסות בינלאומיות ארוכות טווח. מלבד העובדה שהלקוחות יוזמנו ליהנות מארוחות ללא תשלום, במהלך הטיסה יוכלו גם לרכוש אריזות וקופסאות של חטיפים באמצעות חנות תפריט החטיפים לבחירה של חברת התעופה, שירות הזמין כעת במחלקת תיירים במרבית הטיסות בצפון ומרכז אמריקה הנמשכות יותר משעתיים, טיסות אל ומצפון אמריקה הדרומית וטיסות בין הונולולו וגואם.

שירות טרום נחיתה – שירות טרום נחיתה ימשיך להיות זמין ללא תשלום. בהתאם ליעד הטיסה, לקוחות מחלקת תיירים יקבלו קרואסון עם ריבה, כריך מחומם או ארוחה חמה שתוגש עם פרי ולחמניה. בטיסות שבהן זמינה ארוחה חמה, האפשרויות החדשות דוגמת לחם מטוגן בתוספת קינמון ותבשיל טוסקני עם ביצים מקושקשות יתווספו להיצע הקיים.

Exit mobile version