יונייטד איירליינס (United Airlines) פרסמה את התוצאות הפיננסיות לרבעון השני של השנה. מהם עולה כי החברה הטיסה 44.3 מיליון נוסעים (המספר הגדול ביותר ברבעון השני בתולדות החברה, וקבעה שיא חדש עבור מספר נוסעים יומי – 565,000), הניבה הכנסות תפעוליות כוללות של 15 מיליארד דולר, הכנסה לפני מס של 1.74 מיליארד דולר ורווח נקי של 1.32 מיליארד דולר.
האסטרטגיה של יונייטד עובדת: בהשוואה לרבעון השני של 2023, תנועת הנוסעים עלתה ב-5.8%, סך ההכנסות התפעוליות ב-5.7%, ההכנסה לפני מס ב-25.4% והרווח הנקי ב-23.1%. נוסעים מקומיים הניבו הכנסות של 7.97 מיליארד דולר, נוסעים בינלאומיים 5.71 מיליארד דולר, מטען 0.414 מיליארד דולר, והכנסות תפעוליות אחרות תרמו 0.892 מיליארד דולר.
בין אפריל ליוני, יונייטד רשמה רווח מתואם לפני מס של 12.1%, שלדבריה "יהיה קרוב לפסגת תעשיית התעופה". בהכרזה של יום רביעי, יונייטד הודיעה על צמיחה בהכנסות משלושת מחלקות הטיסה, שימשיכו לגדול במהלך 2024.
בסוף חודש יוני היה ליונייטד צי מעורב של 1,369 מטוסי איירבוס ובואינג, לעומת 1,325 במקביל ב-2023. חברת התעופה צרכה 1,134 מיליון ליטרים של דלק למטוסים בעלות ממוצעת של 2.76 דולר לליטר, ומספר העובדים שלה גדל ב-6% בשנה ל-106,000
אפליקציית United ממשיכה לככב, כאשר יותר מ-89% מהלקוחות פועלים באמצעות הדיגיטל ביום הטיסה שלהם. ברבעון השני, 47% מהנוסעים הזמינו באמצעות השירות האוטומטי של יונייטד או באמצעות שירות עצמי, עלייה של שבעה נקודות האחוז משנה לשנה.
ברבעון השני, חידוש נוסף ליונייטד היה תוכנת העדפת מושבים חדשה שמחזירה את הלקוחות באופן אוטומטי כאשר המושב המועדף עליהם הופך זמין. יותר מ-30% מהלקוחות ששמרו את העדפות המושב שלהם הועברו אוטומטית למקום המועדף עליהם.