בריטיש איירווייס (British Airways) חשפה לאחרונה את המראה החדש של הטרקלין בסיאטל, האחרון שנפתח כחלק מפרויקט ריענון של הטרקלינים ברחבי העולם. העיצוב מדגיש את זהותה של סיאטל כעיר מוזיקה, עם שילוב של אלגנטיות בריטית ועושה שימוש בגוונים חמים, משטחי אבן שיש ומנורות זכוכית אופל בתצורות רכות.
בטרקלין אזור שירות אוכל שעוצב מחדש לחלוטין, המציע מגוון פריטים חמים וקרים, בתוספת פינת אוכל א-לה-קארט לנוסעים במחלקה ראשונה. בטרקלין יש גם בר שירות מלא חדש, המשמש כחלק המרכזי של הטרקלין.
במקור הטרקלין משמש את נוסעי מחלקות היוקרה של בריטיש איירווייס (ראשונה ועסקים), oneworld Emerald ו-Sapphire וכו', אבל בפועל משרת גם את נוסעי Japan Airlines ,Qatar Airways ועוד.
הטרקלין בסיאטל מצטרף לסינגפור (SIN), וושינגטון (IAD), לאגוס (LOS) ולונדון (LGW), שם הטרקלינים שודרגו במהלך השנה האחרונה. הבאים בתור כחלק מהפרויקט הוא עיצוב מחדש של הטרקלינים בדובאי (DXB) ובבוסטון (BOS), בתוספת טרקלין חדש לחלוטין במיאמי (MIA), עם קונספט עיצובי עוד יותר חדשני. בשנת 2026, נראה שדרוג מלא של טרקלינים בלונדון (LHR).
סמנכ"ל הלקוחות של בריטיש איירווייס, קאלום למינג (Calum Laming), אמר: " כחלק מפרויקט בעלות של 7 מיליארד ליש"ט הבטחנו לשדרג את חווית הלקוחות בקרקע ובאוויר. יש לנו 28 טרקלינים ב-20 נמלי תעופה ואנו מחויבים להציע את החוויה הטובה ביותר".