Site icon IAS

טרקלין סטאר אלייאנס בלוס אנג'לס נבחר לטוב בצפון אמריקה

טרקלין סטאר אלייאנס בלוס אנג'לס. הדמיה סטאר אלייאנס

טרקלין סטאר אלייאנס בלוס אנג'לס (Star Alliance Los Angeles lounge) הממוקם בטרמינל ברדלי של נמל התעופה הבינלאומי בלוס אנג'לס (LAX) זכה בתואר טרקלין התעופה המוביל בצפון אירופה, זו השנה הרביעית ברציפות, במסגרת World Travel Awards 2023. הפרס הוענק בטקס חגיגי שנערך באי הקריבי הציורי סנט לוסיה.

מנכ"ל ברית התעופה טאו פאנגיוטוליאס (Theo Panagiotoulias) אמר בתגובה: "כולנו עסוקים בברית סטאר אלייאנס להפחית את המתח במהלך הטיסות וטרקלינים ממלאים תפקיד חיוני לשם כך. טרקלין  סטאר אלייאנס בלוס אנג'לס נמצא בקדמת הרשימה מאז שנפתח לראשונה ואנו גאים שוב בזכייתו כטוב בצפון אמריקה".

טרקלין סטאר אלייאנס בלוס אנג'לס. הדמיה סטאר אלייאנס

הטרקלין הוא אחד הטובים בעולם וזוכה בעקביות בפרסים יוקרתיים. ביוני 2023 נבחר לטרקלין ברית התעופה הטוב בעולם על ידי Skytrax.

טרקלין סטאר אלייאנס מציע לאורחים מרפסת חיצונית עם נוף המשקיף על נמל התעופה וגבעות הוליווד הרחוקות. תענוג חזותי ביום, שהופך לחלל אנרגטי תוסס עם אווירה חמה בשעות הערב.  הטרקלין מציע אזורים רבים להירגע, לעבוד ולסעוד. סוויטות מקלחת מאובזרות היטב נגישות לאורחים להתרעננות לפני הטיסה. כמו בכל הטרקלינים של ברית סטאר אלייאנס, הטרקלין בלוס אנג'לס מקפיד על אמצעי בטיחות, בריאות והיגיינה כדי להגן עוד יותר על רווחת הלקוחות.

Exit mobile version