Site icon IAS

טרקלין יונייטד פולאריס חדש הושק בסן פרנסיסקו

פינת ישיבת עבודה בטרקלין פולאריס של יונייטד איירליינס בסן פרנסיסקו. צילום יחצ

פינת ישיבת עבודה בטרקלין פולאריס של יונייטד איירליינס בסן פרנסיסקו. צילום יח"צ

בשורה חגיגית במיוחד לטסים בקו היומי הישיר של יונייטד איירליינס לסן פרנסיסקו במחלקת העסקים החדשה פולאריס: החברה חנכה את טרקלין פולאריס החדש המאפשר לנוסעים לנוח, לסעוד ולהתרענן והכל באוירה מעוצבת ומוקפדת המשלימה את חוויית הטיסה.

טרקלין יונייטד פולאריס ממוקם ליד שער G92. עיצובו משלב נגיעות מקומיות ושואב השראה מקליפורניה, כך שהמבקרים בו מכל העולם, יוכלו להתרשם מהנוף והאסתטיקה הייחודיים של אזור המפרץ. על פי ערכים אלה נבחרו גם המזון והמשקאות המוגשים בו.

כמה עובדות על הטרקלין שנחנך בנמל התעופה הבינלאומי של סן פרנסיסקו:

שתי קומות, המתפרשות על פני יותר מ-2,600 מ״ר,

טרקלין יונייטד פולאריס בנמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי צפוי להיפתח בתחילת יוני, הטרקלין בנמל התעופה ג׳ורג׳ בוש אינטרקונטיננטל ביוסטון ייפתח בקיץ והטרקלין בנמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג׳לס יושק בסתיו הקרוב.

5 מיטות מנוחה עם מצעים ייחודיים מבית היוצר של Saks Fifth Avenue. צילום יונייטד איירליינס

חווית יונייטד פולאריס התמקדה בראש ובראשונה ברצון להעניק לנוסעים בטיסות ארוכות את מבוקשם: שינה טובה יותר במהלך הטיסה. מעתה ועד שנת 2020 מתכננת יונייטד להוסיף מטוס המצויד במושבים החדשים של מחלקת העסקים יונייטד פולאריס מדי עשרה ימים בממוצע. כמו כן, החל מה-1 ביולי תצורף כרית ג׳ל מצננת לכל מושב . כרית הג׳ל – שסופקה בעבר רק על פי בקשה – הוכיחה עצמה כאחד הפריטים הפופולריים ביותר בסט המצעים של יונייטד פולאריס.

בהתאם למשוב שהתקבל מהלקוחות, החל מה-1 במאי תגיש יונייטד לנוסעים קינוח לפני הנחיתה במקום השוקולד המוגש טרום-ההמראה. בטיסות היוצאות מארה״ב יוגשו כעת עוגיות שוקולד לבן עם חמוציות של Christie Cookie Co.,. כמו כן, יוגשו מאפי גורמה בעבודת יד מנאשוויל, טנסי. לטסים  מחוץ לארה״ב תוענק קופסת שוקולדים.

Exit mobile version