Site icon IAS

טרקלין העסקים של LOT Polish Airlines בוורשה עובר מתיחת פנים

טרקלין העסקים של LOT Polish Airlines בוורשה. צילום החברה

LOT Polish Airlines הודיעה על כוונתה לשפץ ולהרחיב את אחד הטרקלינים העיקריים שלה בנמל התעופה ורשה שופן. מדובר בטרקלין Polonez – המיועד לנוסעי מחלקת העסקים, באזור שנגן של הרכזת בוורשה. השיפוץ יחל ביולי 2024, ויסתיים עד דצמבר 2024. הטרקלין יורחב ב-153 מ"ר ויזכה ב-64 מושבים נוספים. בסיום העבודות הטרקלין יהיה בסך הכל למעלה מ-860 מ"ר ויציע נוף של הטרמינל שבקומה מתחתיו ולא נוף חיצוני.

בנוסף להרחבה, בטרקלין יבוצעו שינויים עיצוביים, כדי ליישר קו עם זהות המותג המעודכנת של חברת התעופה. העיצוב החדש מתואר כמשלב אלגנטיות ופונקציונליות, עם ריהוט מודרני, כולל כורסאות וספות נוחות. הטרקלין יישאר פתוח במהלך השיפוץ,אך צפוי שהוא יהי רועש וצפוף יותר.

איזבלה לשצ'ינסקה (Izabela Leszczyńska), מנהלת פיתוח מוצרים וחווית לקוח בחברת LOT Polish Airlines, אמרה: " אנו שואפים כל הזמן להפוך את החוויה של נוסעי LOT Polish Airlines ליוצאת דופן בכל שלב של המסע, וזו הסיבה שאנו שמחים להכריז על השדרוג של LOT Business Lounge Polonez. מסקרי שביעות רצון, אנו יודעים שהנוסעים מדרגים את הטרקלין בצורה טובה מאוד, במיוחד מעריכים את רמת המזון והמשקאות שלנו. יחד עם זאת, אנו מבינים שהטרקלין זוכה לביקורים של מטיילים רבים, ולכן כחלק מהמודרניזציה, נרחיב אותו ונוסיף יותר שירותים מודרניים".

LOT גם מעדכנת את פנים מטוסי הדרימליינר 787 שלה, כולל הצגת מחלקת עסקים חדשה, אם כי למרבה הצער הפרויקט הזה יתחיל רק בסוף 2026, ויסתיים עד 2030. בנוסף, חברת התעופה פותחת טרקלין בשיקגו (ORD), והוא אמור להיפתח השנה. הכל מראה על התפתחויות חיוביות.

חברת התעופה LOT Polish Airlines פותחת טרקלין בשיקגו. הדמייה באדיבות חברת התעופה
Exit mobile version