Site icon IAS

טרמינל חדש לדלתא בקנדי

דלתא משקיעה 1.2 מיליארד דולר בהרחבה ושיפורים בפרויקט בניית טרמינל 4 בנמל התעופה  JFK בניו יורק.

לקראת הפתיחה בשנת 2013, נוסעים יכולים לצפות  בסיור וירטואלי בטרמינל המורחב באמצעות וידאו אנימציה חדש, אשר נמצא בערוץ ה-youtube של דלתא איירליינס. בנוסף, יותר מ-80 תצוגות ברחבי טרמינלים 2, 3 ו-4 ועל כלי רכב של שדה התעופה מציגים את השינויים אותם יחוו הנוסעים ב-2013.

 

"טרמינל 4 המורחב והמשופר של דלתא בשדה התעופה JFK בניו יורק יספק שער יציאה בינלאומי מודרני למיליוני מטיילים, ויכיל גידול עתידי של תנועת דלתא בניו יורק", מסרה גייל גרימט (Gail Grimmett), סגנית נשיא בכירה בדלתא לניו יורק. "הפרויקט יצור 10,000 מקומות עבודה באזור ו-1.6 מיליארד דולרים בתוצר כלכלי מרכישת טובין ושירותים עד 2014", הוסיפה גרימט.

 

הרחבת מתחם B שבטרמינל 4 תכלול את אחד ממועדוני Sky Club הגדולים במערכת דלתא, כמו גם 9 שערים בינלאומיים חדשים, אשר יצטרפו לסך של 16 אותם דלתא מתפעלת. הפרויקט ישפר את זרימת הנוסעים בהוסיפו קיבולת גדולה יותר באזורי הצ'ק-אין ונקודות הביטחון. המתקנים המובילים והחדשניים ביותר יכללו גם מערכת אוטומטית חדשה של טיפול במטען ואזורי קניות והסעדה גדולים יותר (שלאחר בדיקות הביטחון). הפרויקט מרחיב את אזורי איסוף המטען, המכס ועוד – כדי לאפשר מעבר מהיר יותר של נוסעים בשדה התעופה. מטוסי דלתא יזכו לזמני המתנה (taxi times) מהירים יותר על המסלול עם תוספת של מסלולי המתנה (taxiways) כפולים, ושיפור העמידה בלוחות הזמנים.

כיום, טיסות הפנים של דלתא בארה"ב עושות שימוש בטרמינל 2 בעוד שטיסות בינלאומיות בטרמינל 3. ההרחבה של טרמינל 4 תחליף את טרמינל 3 שהינו בן יותר מ-50 שנה, ותשפר את חווית הלקוח ל-11 מיליון נוסעים בשנה אותם מעבירה דלתא מ- ול- JFK.

טרמינל 4, שהינו בגודל של 140 אלף מ"ר מכסה כ-668 אלף מ"ר, שהופכים אותו לאחד מהטרמינלים הגדולים בצפון אמריקה.

דלתא הוסיפה יותר מ-30 יעדי טיסה בינלאומיים מ-JFK מאז 2006, והטרמינל המורחב יאפשר גידול עתידי נוסף. היום, בנמל הבית של דלתא ב-JFK מתקיימות יותר מ-192 המראות ביום שיא, מ-43 שערים, ל-94 יעדים, ביניהם 47 ערים בינלאומיות. דלתא היא אף חברת התעופה היחידה המשרתת 5 יבשות בטיסות ישירות מניו יורק (צפון אמריקה, דרום אמריקה, אסיה, אירופה ואפריקה).

דלתא כבר השקיעה יותר מ-70 מיליון דולר בנמל הבית שלה ב-JFK (Hub) במהלך השנים האחרונות. החברה מעסיקה יותר מ-7,000 אנשים ב-11 שדות תעופה במדינת ניו יורק בלבד.

Exit mobile version