Site icon IAS

טסים למינכן? לנמל התעופה יש תוכנית נאמנות חדשה

מימין: ד"ר יאן-הנריק אנדרסון, יוהאן-פיליפ ברונס והייקו ריץ . צילום נמל התעופה

נמל התעופה של מינכן, לופטהנזה ו-Miles & More חוברים יחד כדי להציע למטיילים חווית קניות ללא תחרות. שותפות ייחודית זו מפגישה בין נמל התעופה, חברת תעופה ותוכנית נאמנות כדי להפוך את הזמן שלכם בנמל התעופה של מינכן למשתלם עוד יותר. כעת, אתם יכולים להרוויח ולממש מיילים בחנויות רבות של נמל תעופה.

החל מה-1 ביולי, ובדיוק ביום ההולדת ה-21 של טרמינל 2, הנוסעים יכולים ליהנות מ-21 מיילים למשך חודשיים לאחר הפעלת התוכנית. וזו רק ההתחלה – מתוכננים עוד מבצעי מיילים מרגשים לעתיד!

ד"ר יאן-הנריק אנדרסון (Dr Jan-Henrik Andersson), מנהל המסחר הראשי של נמל התעופה של מינכן, נרגש מההטבות החדשות לנוסעים: "אנחנו שמים את הלקוחות שלנו במקום הראשון ומציעים להם ערך מוסף אמיתי", אומר אנדרסון. "שיתוף הפעולה הייחודי הזה בין שלושת המותגים שלנו מייצג גישה רעננה וממוקדת לקוח."

הייקו רייץ (Heiko Reitz), מנהל מסחרי ראשי בחברת לופטהנזה, רואה בכך המשך של שותפות ארוכת שנים: "חגיגת 21 שנים לטרמינל 2 פירושה 21 שנים של עבודה צמודה עם נמל התעופה של מינכן. הצגת תוכנית Miles & More כאן היא דרך מצוינת לשפר את חווית האורחים שלנו."

יוהאן-פיליפ ברונס (Johann-Philipp Bruns), מנכ"ל Miles & More GmbH, נרגש להיות חלק מיוזמה זו: "אנו נרגשים להביא את תוכנית הנאמנות שלנו לנמל התעופה של מינכן ולהפוך את הנסיעה למהנה עוד יותר עבור הנוסעים שלנו. עם למעלה מ-30 שנה בעסקי הנאמנות ו-25 שנים בקמעונאות, אנו מבינים מה נוסעים רוצים ומוכנים לענות על הצרכים הללו".

התכוננו לעשות קניות, לצבור מיילים וליהנות מהזמן שלכם בנמל התעופה של מינכן כמו שלא היה מעולם!

Exit mobile version