Site icon IAS

טסים לחו"ל ? נסו את אפליקציית נתב"ג

נמל התעופה בן גוריון מצטרף  למובילים בשדות התעופה בעולם .

אפליקציה " נמל תעופה בן גוריון" מאפשרת לקבל לנייד מידע על טיסות היוצאות ונכנסות לנתב"ג, שינויים בזמני ההמראות או הנחיתות  וכן שינויי  שערי  היציאה לטיסה בטרמינל 3 בנתב"ג  , מידע  מעודכן ומדויק ויכולת לקבל הודעות לגבי שינויים  במועדי  המראות והנחיתות  בנתב"ג לנייד. עוד מאפשרת  האפליקציה לנוסעים המגיעים לטיסתם  מידע על דרכי הגעה  נוחים לנתב"ג   תוך יכולת התממשקות עם תוכנת ג'י פי אס, וכן אפשרויות השימוש בתחבורה ציבורית  הנוחה ביותר לנתב"ג .

 

שירות נוסף אותו ניתן לקבל דרך האפליקציה הינו מידע על תפוסת החניונים בנמל התעופה  בזמן אמת ומחירי  החנייה בחניונים.

 

לרשות המשתמשים  באפליקציה ניתן לקבל לנייד המלצות לרשימת משימות לקראת הטיסה כגון " אל תשכח לוודא כי דרכונך בתוקף " , "וודא  כי יש בידך ביטוח נסיעות לחו"ל ורישיון נהיגה בינלאומי" , מידע על הטרמינל ממנו יוצאת הטיסה ועוד.  

 

הרשימה מאפשרת למשתמש  אפשרות להזין משימות אישיות ופרטיות.

לוח הטיסות של  נמל התעופה בן גוריון  מתעדכן בזמן אמת  ומאפשר  לקבל את המידע בסמארטפונים  בתצוגת לוח  המותאמת לגודל מסך המכשיר  ולחסוך זמן יקר .

 

האפליקציה מספקת מידע רלוונטי גם למלווים לטיסה ולמקבלי פנים , והיא זמינה לכלל הנוסעים  מנתב"ג תיירים  או נוסעים  ישראלים המבקשים להקדים את ההכנות לטיסה כבר מהבית.

 

מנהל נתב"ג שמואל זכאי:" נמל תעופה בן גוריון  משתלב  בתפיסה העולמית של נמלי התעופה הרואים עצמם  חלק מחוויית הנוסע. החופשה מתחילה בבית בהכנות לטיסה. זה אומר לקצר לנוסע ככל הניתן את הסידורים  לטיסה  ולהרחיב לו את חווית השהייה  בנתב"ג ואת הזמן החוויתי".

 

Exit mobile version