Site icon IAS

טכנולוגיית זיהוי פנים חדישה בנמל התעופה של הלסינקי

נמל התעופה של הלסינקי בשיתוף פעולה עם שלושה גורמים הכוללים את Finnair ( חברת התעופה הלאומית של פינלנד), Finavia ( רשות שדות התעופה של פינלנד) ו – Futurice ( חברה המפתחת ומעצבת תוכנות מקוונות) בודקים בימים אילו טכנולוגיה חדשנית לזיהוי פנים בהליך הצ'ק אין של טיסות פינאייר בנמל התעופה של הלסינקי.

החברות יאספו מידע על הטכנולוגיה בסביבת נמל התעופה ועל המערכות והתהליכים המשמשים את חברת התעופה. חברת פינאייר הזמינה קבוצה של אלף מלקוחותיה בתוכנית הנוסע המתמיד לקחת חלק בניסוי.

" טכנולוגיית זיהוי הפנים יכולה לפשט ולהאיץ את תהליך הצ'ק אין ולבטל את הצורך בכרטיס עלייה למטוס", אמרה סארי נאוואנלינה (Sari Nevanlinna) – מנהלת הפרויקט מחברת פינאייר. " הניסוי יספק לנו מידע על השימושיות בטכנולוגיה והשפעתה על חווית הלקוח".

לקוחות פינאייר המשתתפים בניסוי ישתמשו באפליקציה לעלות את דיוקן הפנים למערכת הנבחנת. בעת ביצוע ההזמנה לטיסה המשתתפים ייעזרו בדלפק צ'ק אין ייעודי, שבה מותקנת הטכנולוגיה. צוות הבדיקה ישווה בין פרטי הלקוח ונתוני המערכת במטרה לוודא את אמינות ודיוק המערכות.

" ברצוננו להפוך את זרימת הנוסעים לחלקה וחווייתית יותר ואף להיות מעורבים בפיתוחים נוספים בתחום", אמר הייקי קוסקי (Heikki Koski), סגן נשיא רשות שדות התעופה . " זיהוי פנים יהפוך לטרנד החדש של זיהוי ביומטרי ויאפשר לטוס מבלי לסחוב מסמכי נסיעה. כאשר כל המידע הוא דיגיטלי המעבר בנמלי התעופה הוא מהיר וקל יותר".

Exit mobile version