Site icon IAS

טיסות אייר מלטה יימכרו מאתר ריינאייר

סירות דייגים במלטה. צילום Depositphotos

אייר מלטה, חברת התעופה המלטזית, הודיעה אתמול על שיתוף פעולה עם ריינאייר, חברת התעופה המובילה באי, שיתוף פעולה אשר יאפשר ל-139 מיליון לקוחותיה להזמין טיסות של מלטה אייר באתר שלה.

מעתה לקוחות ממלטה יכולים להזמין טיסות של אייר מלטה ל-21 קווים חדשים ממלטה לשמונה מדינות ברחבי אפריקה, אסיה ואירופה, כולל רוסיה ותוניסיה.

ריינאייר. 139 מיליון לקוחות וממשיכה להתרחב. צילום Depositphotos

בין היעדים נמנים קזבלנקה, קייב, מוסקבה, תוניס, ציריך ואף תל אביב. לפי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), בחודשים ינואר-יולי 2018 רשמה אייר מלטה 21.5 אלף תנועות נוסעים בנתב"ג – עלייה של יותר מ-47%. לעומתה, הציגה ריינאייר עלייה של 575% בחודשים אלה, כשהטיסה 293,5 אלף נוסעים (יוצאים ונכנסים) לעומת 43,4 אלף באותם חודשים ב-2017.

שותפות זו עם אייר מלטה, היא היוזמה האחרונה של ריינאייר, במסגרת תוכנית השיפור הארבע-שנתית שיזמה וכותרתה "תמיד משתפרת". ריינאייר כבר מציעה 53 מסלולים אל מלטה וממנה וצפויה לשרת בהם 2.7 מיליון לקוחות.

המנהל המסחרי של ריינאייר, דויד אובריאן, אמר במלטה כי הם שמחים לאפשר לאזרחי מלטה לגלוש באתר ריינאייר ולמצוא שם טיסות לאוסטריה, צ'כיה, ישראל, מרוקו, רוסיה, שוויץ, טוניסיה ואוקראינה, "בנוסף ליותר מ-300 יעדים המוצעים בו". הוא הזכיר את שאיפתה של ריינאייר להפוך ל"אמזון של הנסיעות" – כלומר, האתר הגדול ביותר בעולם לנסיעות, הן לצרכי חופשה למשפחות ולנופש בכלל, לצד נסיעות של אנשי עסקים.

אובריאן הוסיף, כי כדי לחגוג את האירוע, משחררת החברה מושבים ב-14.99 יורו לנסיעות מספטמבר עד אוקטובר, שיוצעו למכירה מיום חמישי ה-23 בחודש בחצות.

נציגי ריינאייר ואייר מלטה בחתימת ההסכם ביניהן אתמול. צילום יח"צ

יו"ר אייר מלטה, דר' צ'ארלס מניון אמר כי "ההסכם הוא ציון דרך שבו שתי חברות תעופה משתפות פעולה לטובת הלקוחות המשותפים שלהן. במהלך השנה האחרונה עשתה אייר מלטה שיפורים משמעותיים לא רק כדי להרחיב את הרשת שלה עם תדירות רבה יותר ותוספת של יעדים – אלא גם שינוי המוצר שלה במונחים של מבנה המחיר והשירות על המטוס. הסכם זה גם יסייע לאייר מלטה להגדיל את הנראות שלה בשווקים בחו"ל ולזכות בתזרימי הכנסות חדשים. אנו מצפים לשיתוף פעולה נוסף בין שתי חברות התעופה לטובת הלקוחות שלנו".

דר' קונרד מיצי, שר התיירות של מלטה ציין כי יוזמה אסטרגית זו היא התפתחות חשובה שתתן לאייר מלטה גישה לצינורות מכירה חדשים.

Exit mobile version