Site icon IAS

טיסה נוספת לאירופלוט בקו תל אביב מוסקבה

אופן סקיי המשמשת כנציגת איירופלוט , חברת הלאום הרוסית ,בישראל,מודיעה על טיסה יומית נוספת בקו ת"א מוסקבה החל מ- 23 למאי 2013.

 

הטיסה היומית הנוספת SU504/5 תתבצע במטוסי איירבוס  A319/320/330 חדישים ומודרניים.הטיסה תנחת בת"א בשעות הערב המאוחרות (23:59( ותמריא בשעה 01:20 . הטיסה תנחת במוסקבה, בנמל התעופה (Sheremetyevo (SVO בשעת בוקר מוקדמת (06:30) דבר שיאפשר טיסות המשך נוחות למבחר יעדים בינלאומיים נוספים ובעיקר ליעדי ארה'ב כגון: ניו יורק (2 טיסות יומיות), מיאמי,בוסטון ולוס אנגל'ס. בנוסף ליעדים נוספים: סין,בייג'ין ושנחאי.

 

 

הטיסה היומית הנוספת ,תיתן מענה הן לאנשיי העסקים המעוניינים להתחיל את יום עבודתם במוסקבה מוקדם ככל האפשר, לטיסות המשך ליעדים נוספים והן לנוסעים הבודדים/קבוצות שמעדיפים את היציאה המוקדמת בבוקר עם אפשרות חזרה לישראל בערב.

 

 

צי המטוסים של איירופלוט מונה כיום 117 מטוסים ונחשב לאחד המודרניים והצעירים בין חברות התעופה כאשר הגיל הממוצע של המטוסים עומד על פחות מ- 5 שנים.

 

איירופלוט מציעה מחירים תחרותיים ואטרקטיביים לכול היעדים, לדוגמא: מוסקבה – החל מ $303 , ניו יורק החל מ- $872 (לחודש יוני כולל כל המיסים).

 

משנת 2006 איירופלוט הינה חברה בברית התעופה SKY TEAM, השנייה בגודלה בעולם.

 

נמל התעופה הראשי של החברה (HUB) הוא נמל התעופה Sheremetyevo SVO שבמוסקבה,שדה חדיש ומודרני שטרמינל D בו נפתח בשנת 2009 ודרכו מפעילה החברה טיסות ל- 118 יעדים ב- 51 מדינות ברחביי העולם (31 יעדים בתוך רוסיה עצמה).

 

בקבוצת איירופלוט מספר חברות תעופה נוספות  וביניהם חברות Donavia D9 

ו – Rossiya FV  הטסות מ/ל ת"א.

 

החברה מפעילה באמצעות Donavia   2 טיסות שבועיות מת"א לרוסטוב .

 

Rossiya שנרכשה לאחרונה ע"י איירופלוט, היא חברת התעופה הגדולה ביותר בצפון מערב רוסיה ונמל הבית שלה הוא שדה התעופה פולקובו שבסנט פטרסבורג ((LED  החברה מפעילה 5 טיסות ישירות בשבוע לסנט פטרסבורג (LED). הטיסות מ/ל ת"א מתבצעות במטוסי איירבס  A-321 או בואינג 767-300 .

 

ניתן לשלב את היעדים מוסקבה וסנט פטרסבורג או להיפך כולל טיסת פנים תחת הקוד של איירופלוט SU ולטוס מת"א למוסקבה עם חזרה ישירה מסנט פטרסבורג לת"א או להיפך.

 

השיווק,מכירות וכרטוס של החברות הללו הינם תחת הקוד של AEROFLOT SU

מחירים לקבוצות – אך ורק דרך פנייה למחלקת ההזמנות של איירופלוט במשרדי חברת אופן סקיי – נציגי "איירופלוט " בישראל.

 

Exit mobile version