הערב הגיעה הנהלת אל על, בתיווכה של ההסתדרות, להבנות עם נציגי הטייסים שיביאו להחזרת טיסות אל על לסדרן.
בימים האחרונים חלו שיבושים בפעילות הסדירה של טיסות החברה. הנהלת החברה עשתה כל שביכולתה כדי למזער את הפגיעה בלקוחות על ידי איחוד טיסות, הגדלת ציוד, חכירת מטוסים והעברת חלק מהנוסעים לחברות תעופה אחרות, תוך שהחברה שמה את טובת הנוסעים לנגד עיניה.
עם כניסתו לתפקיד המנכ"ל, הדגיש דוד מימון את חשיבותה העצומה של מערכת יחסי עבודה תקינה בחברה. המנכ"ל הצהיר, כי הוא נחוש לקיים עם נציגות העובדים מערכת יחסים המאופיינת, בכל מצב, בכבוד והקשבה הדדית, בשיח תרבותי ובחתירה מתמדת לדיאלוג המבוסס על שקיפות ואמון.
המנכ"ל הודה לאותם אנשי אל על, בארץ ובעולם, שעמלו כדי לטפל בלקוחות החברה.
אל על מצרה על אי הנוחות שנגרמה לנוסעיה.