Site icon IAS

טורקיש אירליינס השיקה סרטון בטיחות חדש

מתוך סרטון הבטיחות החדש של טורקיש אירליינס. צילום יח"צ

טורקיש אירליינס, השיקה סרטון בטיחות חדש בכיכובם של כוכבי סדרת הסרטים המצליחה "לגו" שזוכים לליהוק מפתיע. סרטון האנימציה הופק במיוחד בעבור טורקיש אירליינס על ידי היוצרים של "לגו הסרט", "לגו באטמן", "לגו נינג'גו" והסרט "לגו הסרט- החלק השני", שעלייתו לאקרנים צפויה בפברואר 2019.

סרטון הבטיחות החדש של טורקיש אירליינס, הראשון שנעשה בטכנולוגיית אנימציה, מציג את נהלי הבטיחות לאורך הטיסה באופן מבדר וייחודי, הכולל הבלחות של דמויות מפורסמות וקטעי שירה וריקוד. טורקיש אירליינס גאה בכך שצי המטוסים שלה הוא אחד מהצעירים ביותר בעולם ובכך שהיא עומדת בדרישות הבטיחות המחמירות ביותר של עולם התעופה.

הסרטון הוא סנונית ראשונה ל"שיתוף הפעולה הגדול ביותר עם צוות השחקנים הקטן ביותר", שיכלול בהמשך קמפיין טלוויזיוני סביב השקת "לגו הסרט- החלק השני", הצגת דמויות הסרט על גבי מטוסי החברה והפקת סרטון בטיחות נוסף.

אילקר אייג'י, יו"ר דירקטוריון טורקיש אירליינס, אמר: "בתור חברת תעופה מובילה, טורקיש אירליינס שמה דגש מרכזי על בטיחות נוסעיה ואנו שמחים לחבור לאולפני וורנר ולסדרת הסרטים המצליחה לגו. שני המותגים ידועים ברחבי העולם ומקרבים בין אנשים ותרבויות. אנחנו מקווים שנוסעינו ייהנו מהסרטון החדש הפונה לקהלים מגוונים."

בלייר ריץ', נשיאת חטיבת השיווק של אולפני וורנר, מסרה: "אנו נרגשים מההזדמנות לשתף פעולה עם טורקיש אירליינס ולהעשיר את עולמם של נוסעי החברה עם הצבעוניות של סדרת הסרטים לגו. שותפות זו מדגישה את הטוב שבשני המותגים השונים באופן מתוחכם ויצירתי ובעיקר מבדרת את קהל הנוסעים".

סרטון הבטיחות החדש, שנוצר בהשראת סדרת הסרטים לגו, הופק על ידי צוות של 16 מאיירים, אמנים וטכנאים. 950 ימים ולא פחות מ-2,938,840 חלקי לגו נדרשו לטובת יצירתו. כמו כן, 9,658,631 שעות עיבוד נדרשו ליצירת 973 אנימציות שונות. 30 גרסאות שונות של סרטון הבטיחות החדש הופקו באנגלית ובטורקית כך שיתאימו לכל אחד מ-15 סוגי המטוסים שמרכיבים את צי החברה.

הסרטון הגיע ל-7 מיליון צפיות בפחות משבוע.

Exit mobile version