Site icon IAS

טורקיש איירליינס רושמת שנת שיא בהזמנות מטוסי בואינג

יצרנית המטוסים האמריקנית, בואינג, הודיעה כי שנת 2016 צפויה להיות שנת שיא במסירות מטוסים לענקית התעופה טורקיש איירליינס, עם מסירה של 20 מטוסים מסוג 737-800 "הדור הבא", ו-6 מטוסים נוספים מסוג 777-300ER.

אמט בולאט, סמנכ"ל השקעות וטכנולוגיות בחברת טורקיש איירליינס: "טורקיש איירליינס נמצאת בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, בין היתר הודות להשקעה הנרחבת של החברה בצי המטוסים שלה, שעומד כיום על 311 מטוסים וצפוי לגדול אף יותר. מסירת 26 מטוסי בואינג נוספים לחברה תחזק משמעותית את צי הטיסות ארוכות הטווח כמו גם קצרות הטווח, ואנו נרגשים להציג את המטוסים החדשים ללקוחותינו בקווים האזוריים והבינלאומיים."

ההצלחה של דגם ה-737 "הדור הבא" בשוק, באה לידי ביטוי גם בדירוג המשקיעים, שמדרגים אותו באופן קבוע כמטוס צר הגוף המועדף. זאת הודות לבסיס הרחב שיש לו בשוק, לחסכוניות שלו ולעלויות התפעול הנמוכות בהשוואה לדגמים מקבילים. כיום, למעלה מ-7,000 מטוסים מסוג זה הוזמנו ע"י חברות התעופה המובילות בעולם.

מונטי אוליבר, סמנכ"ל מכירות אירופה בקבוצת התעופה האזרחית של בואינג: "אנו גאים בכך שטורקיש איירליינס ממשיכה להפגין נאמנות כלפי המטוסים שלנו. יש לנו מערכת יחסים הדוקה עם החברה ואנחנו שמחים להמשיך ולשחק תפקיד משמעותי בתהליך הצמיחה שלה". 

 

Exit mobile version