Site icon IAS

טורקיש איירליינס משיקה קו חדש לרובניימי בירת לפלנד

הכפר של סנטה קלאוס בעיר רובניימי בלפלנד.שלוש טיסות בשבוע - ומחלקת עסקים. צילום Depositphotos

 חברת התעופה הטורקית טורקיש איירליינס, מציינת אבן דרך נוספת בהתרחבותה הבינלאומית ומוסיפה יעד חדש: רובניימי (Rovaniemi), בירת לפלנד – המחוז הצפוני ביותר של פינלנד. טורקיש איירליינס הינה חברת התעופה היחידה המציעה בקו זה מחלקת עסקים לצד מחלקת התיירים.

החברה תפעיל טיסות סדירות ליעד החל מה-5.12.2019, שלוש פעמים בשבוע (בימים ראשון, שלישי וחמישי), עם עצירת ביניים באיסטנבול. משך הטיסה מאיסטנבול לרובניימי הינו כשלוש שעות ו-45 דקות. הטיסות מאיסטנבול לרובניימי ימריאו בשעה 10:20 בבוקר ואילו הטיסות מרובניימי לאיסטנבול ימריאו בשעה 17:00 אחר הצהריים.

בכך, מרחיבה החברה את פעילותה הבינלאומית ומקבעת את מעמדה כחברת התעופה שטסה למספר הרב ביותר של יעדים מסביב לעולם: 122 מדינות ו-304 יעדים.

רובניימי נקבעה כעיר המגורים הרשמית של סנטה קלאוס. בין האטרקציות הייחודיות בה ניתן למנות את הכפר הקסום של סנטה קלאוס, מסעדות וברים הממוקמים במבני קרח ייחודיים, נסיעה במזחלות המובלות ע"י איל הצפון או כלבי האסקי וכמובן תופעת הטבע המרהיבה המושכת אליה תיירים מכל העולם: "הזוהר הצפוני". תופעת טבע זו מתרחשת בעיקר בחודשים דצמבר-ינואר.

Exit mobile version