Site icon IAS

טורקיש איירליינס משיקה קולקציית מדים מעוצבת

המדים החדשים של צוות האוויר בטורקיש איירליינס באדום ובאפור. צילום יח"צ

טורקיש איירליינס משיקה קולקציית ביגוד חדשה שעוצבה במיוחד עבור צוות האוויר. המדים החדשים ייכנסו לשימוש קבוע לאחר פתיחת נמל התעופה החדש באיסטנבול, אשר יהווה את ביתה החדש של חברת התעופה. בימים שבהם חברות התעופה מנסות לתת ללקוח כמה שפחות משיקה טורקיש איירליינס קולקציה חדשה ואלגנטית שמאחוריה עומד מעצב העל האיטלקי ממילאנו, אטורה בילוטה (Ettore Bilotta).

הקולקציה החדשה עוצבה בהשראת אלמנטים קלאסיים השאובים מהתרבות והעיצוב הטורקיים והיא משלבת דפוסים מסורתיים המצויים בכלי זכוכית וקרמיקה לצד קליגרפיה עם מרקמים ופרטים עכשוויים.

מדי טורקיש איירליינס החדשים – קצת מזרח וקצת מערב. צילום יח"צ

הקולקציה מושתתת על פלטת צבעים ייחודית המשלבת צבעי אדום עמוק ואפור פחם, והיא כוללת כובעים, כפפות, שמלות, תיקים ואביזרים נלווים. כלל המדים של צוות האוויר, תא הטייס, השפים ודיילי הקרקע חולקים את אותם אלמנטים עיצוביים, כך שהנוסעים יחוו וייחשפו למיתוג במלואו בכל אחד משלבי השירות שיקבלו מהחברה.

התאמה לתנאי אקלים שונים

עיצובו הייחודי של בילוטה משלב בין מראה לפונקציונאליות, שיקול חשוב עבור חברת התעופה אשר טסה לרוב היעדים הבינלאומיים בעולם. לקונספט החדש היו שותפים, לצד המעצב, מובילי דעה בתחום האופנה וכן צוות המטוס של טורקייש איירליינס. הקונספט גם נבדק בקפדנות במהלך טיסות ניסיון ארוכות בתנאי אקלים שונים.

להשקת המראה החדש, חברה טורקיש אירליינס לצלם והאמן הבריטי הנודע מיילס אלדרידג' (Miles Aldridge) אשר צילם את הקולקציה החדשה בנופה הייחודי של איסטנבול, העשירה בתרבות, בהיסטוריה, צבעוניות ומרקמים.

אילקר אייג'י, יו"ר דירקטוריון טורקיש איירליינס, אמר: "טורקיש איירליינס נרגשת תמיד לשתף פעולה עם כישרונות יצירתיים וייחודיים המשלבים עיצוב אלגנטי ופרקטי. המדים החדשים שלנו נותנים מענה מקצועי ונשארים נאמנים לתרבות האירוח, בדיוק כמו חברת התעופה שלנו, וזאת תוך שמירה על אלמנטים מסורתיים של עיצוב ותרבות טורקית".

איסטנבול והקולקציה דרך עיני צלם והאמן הבריטי הנודע מיילס אלדרידג'. צילום יח"צ

 

Exit mobile version