Site icon IAS

טורקיש איירליינס – חברת התעופה הטובה באירופה

סקייטראקס (Skytrax), האוסקר של תעשיית התעופה, ארגון הבוחן רמות איכות, בטיחות, טיפול ושירות בנוסעים בחברות תעופה בינלאומיות הכתיר את טורקיש איירליינס כחברת התעופה הטובה באירופה, זו השנה השישית ברציפות ( 2016- 2011). "ממחיש את מחויבותה המתמשכת של טורקיש איירליינס לשביעות רצון הנוסעים והפיתוח", נימק סקייטראקס.

הסקר על פיו נבחרה טורקיש איירליינס כולל חוות דעת של למעלה ממיליון נוסעים ב-550 נמלי תעופה ברחבי תבל. החברה טסה כיום ל-290 יעדים ב-116 מדינות. חברת התעופה זכתה השנה ב-4 פרסים יוקרתיים: " חברת התעופה הטובה באירופה", "חברת התעופה הטובה בדרום אירופה", טרקלין העסקים הטוב ביותר", "הקייטרינג הטוב ביותר במחלקת עסקים".

M. ?lker Ayc?, יו"ר טורקיש איירליינס:" הפרסים המוענקים ע"י סקייטראקס (Skytrax) הם תוצאה של סקר שביעות רצון של נוסעים, הגדול בעולם, וזה גאווה עבורנו שבכל שנה מיליוני נוסעים בוחרים את טורקיש כחברת התעופה הטובה באירופה. החברה תמשיך לשדרג את השירות, האוכל והבידור במטוסיה".

הפרסים הוענקו בסלון האווירי הנערך בפארנבורו. טרקיש ממשיכה לבסס מעמדה כאחת מחברות התעופה המובילות בעולם הודות להשקעותיה המשמעותיות, נתוני הצמיחה המרשימים, הזמנת מטוסים בקנה מידה גדול והרחבת רשת קווי התעופה.

ברבעון הראשון של השנה הטיסה טורקיש איירליינס 201,329 נוסעים (יוצאים ונכנסים), גידול של 21.5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והיא תופסת את המקום השני בפעילות בנתב"ג אחרי חברת התעופה אל על עם 275,592 (נכנסים ויוצאים), גידול של 16.25% .

Exit mobile version